Pregled bibliografske jedinice broj: 1164887
DOOM bi i mogao biti vječan
DOOM bi i mogao biti vječan, 2021. (popularni rad).
CROSBI ID: 1164887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DOOM bi i mogao biti vječan
(DOOM could be eternal)
Autori
Ljubić, Dino
Izvornik
Obnova
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2021
Ključne riječi
DOOM, videoigre, igrivost, first person shooter, popularna kultura, kulturni fenomeni
(DOOM, videogames, gameplay, first person shooter, popular culture, cultural phenomena)
Sažetak
DOOM za videoigre predstavlja nešto poput rođenja Krista ili nekog ekvivalentnog epohalnog događaja u povijesti, u pogledu da uistinu bez velike zadrške možemo povijesni razvoj PC igara razdijeliti na period prije Dooma i poslije Dooma (Anno Doomini). Utjecaj Dooma na mikro i makro kozmos videoigara je zapanjujući i predstavlja nešto puno više od zbroja njegovih dijelova. Njegove očigledne inovacije u pogledu tehničkog razvoja medija u kontekstu prvih naznaka pravog trodimenzionalnog prostora (puno supstancijalnjeg od njegova prethodnika, Wolfenstein 3D, kojeg se u ovom kontekstu može opisati poput nekog proroka koji prethodi Kristu) i rafiniranja gameplayja FPS žanra, također i značajnog komercijalnog uspjeha, su samo prve kapi kiše u nadolazećoj oluji kultnog fenomena u koji se pretvorio Doom, oluji koja ni dan danas ne jenjava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA