Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1164237

Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar


Novak, Helena
Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 53 (2010), 3/4; 140-157 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1164237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar
(The survey research User satisfaction in Zadar Public Library)

Autori
Novak, Helena

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 53 (2010), 3/4; 140-157

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vrednovanje, knjižnice, knjižnične zbirke, knjižnične usluge, zadovoljstvo korisnika, narodne knjižnice, Gradska knjižnica Zadar
(evaluation, libraries, library collections, library services, user satisfaction, public libraries, Zadar Public Library)

Sažetak
Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar dio je opsežnog istra živanja studenata Odjela za sociologiju Sveučilišta u Zadru pod nazivom Gradska knjižnica Zadar kao kulturni akter u gradu Zadru. Istraživanje se provodilo od ožujka do srpnja 2009. Anketa je – kao svojevrstan nastavak istraživanja Knjižnične usluge, korisnici i korištenje u novoj Gradskoj knjižnici Zadar iz 2001. godine – ispitivala specifi čne razloge dolaska korisnika u Knjižnicu, njihovo zadovoljstvo knjižničnim zbirkama, uslugama i kulturnom ponudom te ljudskim i materijalnim resursima Knjižnice, kao i uočavala prijedloge ispitanika za poboljšanje rada Knjižnice. U radu se komparativnom metodom uspoređuju rezultati anketa iz 2001. i 2009. radi uočavanja elemenata ponude Knjižnice koji su se poboljšali odnosno pogoršali u odnosu na 2001. godinu, iz čega bi se utvrdili elementi u kojima bi Knjižnica trebala poboljšati svoj rad. Uspoređivanjem se utvrdilo da su ispitanici većinu elemenata ocijenili s neznatnom razlikom u odnosu na 2001. godinu. Zbrojem srednjih ocjena svih elemenata ankete, ispitanici su Gradsku knjižnicu Zadar ocijenili visokom ocjenom 4, 00, pri čemu su osobito visoko vrednovali prostor i knjižnično osoblje. Prijedlozi ispitanika o mogućim poboljšanjima najviše se odnose na materijalne preduvjete rada. Istraživanje je pokazalo da postoji paralelizam pri planiranju knjižničnih usluga koje provodi Knjižnica te želja i potreba korisnika Gradske knjižnice Zadar, ali i činjenicu da se bez poboljšanja materijalnih resursa ne može očekivati rast zadovoljstva korisnika. U tom smislu istraživanje daje vrijedan prilog mikroevaluacijskim vrednovanjima radi poboljšanja kvalitete zbirki, službi i usluga na mjesnoj razini, te pruža mogućnost srodnih istraživanja u ostalim hrvatskim narodnim knjižnicama

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Helena Novak Penga (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.hkdrustvo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Helena
Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 53 (2010), 3/4; 140-157 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Novak, H. (2010) Anketno istraživanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knjižnice Zadar. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 53 (3/4), 140-157.
@article{article, author = {Novak, Helena}, year = {2010}, pages = {140-157}, keywords = {vrednovanje, knji\v{z}nice, knji\v{z}ni\v{c}ne zbirke, knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, zadovoljstvo korisnika, narodne knji\v{z}nice, Gradska knji\v{z}nica Zadar}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {53}, number = {3/4}, issn = {0507-1925}, title = {Anketno istra\v{z}ivanje Zadovoljstvo korisnika Gradske knji\v{z}nice Zadar}, keyword = {vrednovanje, knji\v{z}nice, knji\v{z}ni\v{c}ne zbirke, knji\v{z}ni\v{c}ne usluge, zadovoljstvo korisnika, narodne knji\v{z}nice, Gradska knji\v{z}nica Zadar} }
@article{article, author = {Novak, Helena}, year = {2010}, pages = {140-157}, keywords = {evaluation, libraries, library collections, library services, user satisfaction, public libraries, Zadar Public Library}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {53}, number = {3/4}, issn = {0507-1925}, title = {The survey research User satisfaction in Zadar Public Library}, keyword = {evaluation, libraries, library collections, library services, user satisfaction, public libraries, Zadar Public Library} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font