Pregled bibliografske jedinice broj: 1163989
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 149-150 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1163989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih
pedagogija osoba s oštećenjem vida
(Pedagogical Counseling in the Context of Special
Pedagogies of Persons with Visual Impairment)
Autori
Sabolić, Lucija ; Fajdetić Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju"
/ Ileš, Tatjana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 149-150
ISBN
978-953-818-41-2
Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoško savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s oštećenjem vida
(pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment)
Sažetak
U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)