Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1163989

Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida


Sabolić, Lucija; Fajdetić Andrea
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 149-150 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1163989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida
(Pedagogical Counseling in the Context of Special Pedagogies of Persons with Visual Impairment)

Autori
Sabolić, Lucija ; Fajdetić Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Ileš, Tatjana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 149-150

ISBN
978-953-818-41-2

Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagoško savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s oštećenjem vida
(pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment)

Sažetak
U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Andrea Fajdetić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sabolić, Lucija; Fajdetić Andrea
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 149-150 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Sabolić, L. & Fajdetić Andrea (2021) Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida. U: Ileš, T. (ur.)2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju".
@article{article, author = {Saboli\'{c}, Lucija}, editor = {Ile\v{s}, T.}, year = {2021}, pages = {149-150}, keywords = {pedago\v{s}ko savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s o\v{s}te\'{c}enjem vida}, isbn = {978-953-818-41-2}, title = {Pedago\v{s}ko savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s o\v{s}te\'{c}enjem vida}, keyword = {pedago\v{s}ko savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s o\v{s}te\'{c}enjem vida}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Saboli\'{c}, Lucija}, editor = {Ile\v{s}, T.}, year = {2021}, pages = {149-150}, keywords = {pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment}, isbn = {978-953-818-41-2}, title = {Pedagogical Counseling in the Context of Special Pedagogies of Persons with Visual Impairment}, keyword = {pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font