Pregled bibliografske jedinice broj: 1162498
Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN?
Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN? // Umijeće medicinske nastave / Jakšić, Želimir ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton ; Vrcić-Keglević, Mladenka (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2005. str. 299-305
CROSBI ID: 1162498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN?
(Evaluation of teaching quality: Why SITE method?)
Autori
Pavleković, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Umijeće medicinske nastave
Urednik/ci
Jakšić, Želimir ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton ; Vrcić-Keglević, Mladenka
Izdavač
Medicinska naklada
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
299-305
ISBN
953-176-303-8
Ključne riječi
medicinska nastava ; evaluacija kvalitete nastave ; struktururana interaktiva evaluacija nastave (SIEN)
(medical education ; evaluation of teaching quality ; structured interactive teaching evaluation (SITE))
Sažetak
Tekst prikazuje osobitosti inovativne metode vrednovanja kvalitete nastave nazvane kraticom SIEN (strukturirana interaktivna evaluacija nastave) i njenu usporedbu s drugim metodama koje se uobičajeno koriste u vrednovanju kvalitete. Detaljno je prikazan način primjene SIEN metode koja je razvijena u medicinskoj edukaaciji, ali je primjenjiva i u ostalim edukativnim programima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija