Pregled bibliografske jedinice broj: 1162457
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 176-177 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1162457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog
područja
(Collaborative Learning in Inclusive Art Teaching)
Autori
Škojo, Tihana ; Jukić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
/ Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 176-177
ISBN
978-953-8181-41-2
Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suradničko učenje, inkluzija, učenici s teškoćama, nastava umjetničkog područja
(collaborative learning, inclusion, students with disabilities, art teaching)
Sažetak
Suradničko učenje kao oblik zajedničke aktivnosti učenika, koje kao cilj, među ostalim, ima istraživanje i rješavanje zadatka te stvaranje i razvijanje kreativnih ideja, po svim je svojim značajkama najobuhvatniji i najdjelotvorniji način stjecanja širokoga spektra kompetencija. Inkluzija u suradničkom učenju kroz aktivnu participaciju učenika s teškoćama poprima poželjan oblik u kojem učenik s teškoćama napreduje s gledišta stjecanja znanja i razvoja sposobnosti, a također razvija socijalne i komunikacijske vještine te usvaja prihvatljive modele ponašanja koji mu pridonose u svakodnevnom životu. Kroz suradničko su učenje u inkluzivnoj nastavi svi učenici u razredu jednako potaknuti i motivirani na aktivnost te će uz individualizaciju zadataka unutar skupine kvalitetnom i spretnom učiteljevom organizacijom rada svaki od učenika doseći obrazovni ishod. U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno sa svrhom utvrđivanja mišljenja učenika 5. i 8. razreda o inkluzivnoj nastavi u predmetima umjetničkog područja. Iz rezultata je istraživanja razvidno da učenici percipiraju suradničko učenje kao poželjnu nastavnu strategiju u kojoj učenici s teškoćama mogu sudjelovati i ostvarivati zadaće sa svim ostalim učenicima iz razreda te da se kroz takav oblik učenja ostvaruje intenzivnija suradnja kao bolja interakcija i komunikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku