Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1162457

Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja


Škojo, Tihana; Jukić, Renata
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 176-177 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1162457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja
(Collaborative Learning in Inclusive Art Teaching)

Autori
Škojo, Tihana ; Jukić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 176-177

ISBN
978-953-8181-41-2

Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
suradničko učenje, inkluzija, učenici s teškoćama, nastava umjetničkog područja
(collaborative learning, inclusion, students with disabilities, art teaching)

Sažetak
Suradničko učenje kao oblik zajedničke aktivnosti učenika, koje kao cilj, među ostalim, ima istraživanje i rješavanje zadatka te stvaranje i razvijanje kreativnih ideja, po svim je svojim značajkama najobuhvatniji i najdjelotvorniji način stjecanja širokoga spektra kompetencija. Inkluzija u suradničkom učenju kroz aktivnu participaciju učenika s teškoćama poprima poželjan oblik u kojem učenik s teškoćama napreduje s gledišta stjecanja znanja i razvoja sposobnosti, a također razvija socijalne i komunikacijske vještine te usvaja prihvatljive modele ponašanja koji mu pridonose u svakodnevnom životu. Kroz suradničko su učenje u inkluzivnoj nastavi svi učenici u razredu jednako potaknuti i motivirani na aktivnost te će uz individualizaciju zadataka unutar skupine kvalitetnom i spretnom učiteljevom organizacijom rada svaki od učenika doseći obrazovni ishod. U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno sa svrhom utvrđivanja mišljenja učenika 5. i 8. razreda o inkluzivnoj nastavi u predmetima umjetničkog područja. Iz rezultata je istraživanja razvidno da učenici percipiraju suradničko učenje kao poželjnu nastavnu strategiju u kojoj učenici s teškoćama mogu sudjelovati i ostvarivati zadaće sa svim ostalim učenicima iz razreda te da se kroz takav oblik učenja ostvaruje intenzivnija suradnja kao bolja interakcija i komunikacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Avatar Url Renata Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Jukić, Renata
Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 176-177 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Škojo, T. & Jukić, R. (2021) Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja. U: Sabljar, M., Ileš, T. & Keža, D. (ur.)Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Juki\'{c}, Renata}, year = {2021}, pages = {176-177}, keywords = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, nastava umjetni\v{c}kog podru\v{c}ja}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Suradni\v{c}ko u\v{c}enje u inkluzivnoj nastavi umjetni\v{c}kog podru\v{c}ja}, keyword = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, nastava umjetni\v{c}kog podru\v{c}ja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Juki\'{c}, Renata}, year = {2021}, pages = {176-177}, keywords = {collaborative learning, inclusion, students with disabilities, art teaching}, isbn = {978-953-8181-41-2}, title = {Collaborative Learning in Inclusive Art Teaching}, keyword = {collaborative learning, inclusion, students with disabilities, art teaching}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font