Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161603

Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama


Jukić, Renata; Kakuk, Sara; Ham, Emanuela
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (2021), 3; 375-393 doi:10.31823/d.29.3.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1161603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama
(FROM THE IDEA OF SUSTAINABILITY / SUSTAINABLE DEVELOPMENT TO EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN SCHOOLS)

Autori
Jukić, Renata ; Kakuk, Sara ; Ham, Emanuela

Izvornik
Diacovensia : teološki prilozi (1330-2655) 29 (2021), 3; 375-393

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kroskurikularni pristup ; kritičko promišljanje ; održivi razvoj ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; stavovi i vrijednosti...
(cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum)

Sažetak
Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonomsko-socijalno-ekoloških ciljeva za dobrobit budućih generacija. Današnjica narušenih općeljudskih vrijednosti upućuje čovjeka odgovornom odnosu prema okolini prihvaćajući održivi razvoj kao filozofski pristup i pragmatično djelovanje sa sustavom temeljnih ljudskih vrijednosti i djelovanja. U tom smislu implementiranje ciljeva, zadataka i sadržaja održivoga razvoja u suvremeni kurikul mora postati imperativ suvremene škole. Rad razmatra ulogu odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u suvremenoj školi dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Emanuela Ham (autor)

Avatar Url Sara Kakuk (autor)

Avatar Url Renata Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Renata; Kakuk, Sara; Ham, Emanuela
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (2021), 3; 375-393 doi:10.31823/d.29.3.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Jukić, R., Kakuk, S. & Ham, E. (2021) Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Diacovensia : teološki prilozi, 29 (3), 375-393 doi:10.31823/d.29.3.5.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Renata and Kakuk, Sara and Ham, Emanuela}, year = {2021}, pages = {375-393}, DOI = {10.31823/d.29.3.5}, keywords = {kroskurikularni pristup, kriti\v{c}ko promi\v{s}ljanje, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, stavovi i vrijednosti...}, journal = {Diacovensia : teolo\v{s}ki prilozi}, doi = {10.31823/d.29.3.5}, volume = {29}, number = {3}, issn = {1330-2655}, title = {Od ideje odr\v{z}ivosti / odr\v{z}ivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za odr\v{z}ivi razvoj u \v{s}kolama}, keyword = {kroskurikularni pristup, kriti\v{c}ko promi\v{s}ljanje, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, stavovi i vrijednosti...} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Renata and Kakuk, Sara and Ham, Emanuela}, year = {2021}, pages = {375-393}, DOI = {10.31823/d.29.3.5}, keywords = {cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum}, journal = {Diacovensia : teolo\v{s}ki prilozi}, doi = {10.31823/d.29.3.5}, volume = {29}, number = {3}, issn = {1330-2655}, title = {FROM THE IDEA OF SUSTAINABILITY / SUSTAINABLE DEVELOPMENT TO EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN SCHOOLS}, keyword = {cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • European Reference Index for the Humanities
  • Bibliographic Information Base in Patristics


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font