Pregled bibliografske jedinice broj: 1161603
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (2021), 3; 375-393 doi:10.31823/d.29.3.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1161603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i
obrazovanja za održivi razvoj u školama
(FROM THE IDEA OF SUSTAINABILITY / SUSTAINABLE
DEVELOPMENT TO EDUCATION FOR SUSTAINABLE
DEVELOPMENT IN SCHOOLS)
Autori
Jukić, Renata ; Kakuk, Sara ; Ham, Emanuela
Izvornik
Diacovensia : teološki prilozi (1330-2655) 29
(2021), 3;
375-393
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kroskurikularni pristup ; kritičko promišljanje ; održivi razvoj ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; stavovi i vrijednosti...
(cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum)
Sažetak
Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonomsko-socijalno-ekoloških ciljeva za dobrobit budućih generacija. Današnjica narušenih općeljudskih vrijednosti upućuje čovjeka odgovornom odnosu prema okolini prihvaćajući održivi razvoj kao filozofski pristup i pragmatično djelovanje sa sustavom temeljnih ljudskih vrijednosti i djelovanja. U tom smislu implementiranje ciljeva, zadataka i sadržaja održivoga razvoja u suvremeni kurikul mora postati imperativ suvremene škole. Rad razmatra ulogu odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u suvremenoj školi dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- European Reference Index for the Humanities
- Bibliographic Information Base in Patristics