Pregled bibliografske jedinice broj: 1161511
Ishodi učenja
Ishodi učenja // Mentorstvo u edukaciji studenata sestrinstva / Pavić, Jadranka ; Čukljek, Snježana (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2021. str. 25-29
CROSBI ID: 1161511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja
(Learning outcomes)
Autori
Ozimec Vulinec, Štefanija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Mentorstvo u edukaciji studenata sestrinstva
Urednik/ci
Pavić, Jadranka ; Čukljek, Snježana
Izdavač
Zdravstveno veleučilište Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
25-29
ISBN
978-953-6239-80-1
Ključne riječi
mentorstvo ; edukacija studenata ; sestrinstvo
(mentorship ; education ; students ; nursing)
Sažetak
Svrha je priručnika pružiti mentorima podršku, motivaciju i proširenje znanja iz područja nastavnih procesa u praktičnoj nastavi, učenja i poučavanja, specifičnosti mentoriranja, ishoda učenja, vrednovanja i ocjenjivanja. Nadalje, na kraju priručnika nalaze se i objektivni standardizirani klinički ispiti (OSKI) za kolegije Osnove zdravstvene njege i Temeljni hitni medicinski postupci, koji mogu pomoći mentorima u praćenju usvajanja vještina iz određenih područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-ESF-UP.03.1.1.04 - Unapređenje i provedba stručne prakse na studiju sestrinstva (Čukljek, Snježana, EK - Razvoj, unapređenje i provedba stručne prakse u visokom obrazovanju) ( CroRIS)
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Profili:
Štefanija Ozimec Vulinec
(autor)