Pregled bibliografske jedinice broj: 1158823
Psihološki aspekti izvođačke anksioznosti kod studenata glazbe i dramske umjetnosti
Psihološki aspekti izvođačke anksioznosti kod studenata glazbe i dramske umjetnosti, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb
CROSBI ID: 1158823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihološki aspekti izvođačke anksioznosti kod studenata glazbe i
dramske umjetnosti
(Psychological aspects of performance anxiety in music and dramatic
arts students)
Autori
Ružak, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija / Odsjek za glazbenu pedagogiju
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2021
Stranica
178
Mentor
Kiš Žuvela, Sanja
Ključne riječi
izvođačka anksioznost ; javni nastup ; studenti glazbe ; studenti dramske umjetnosti ; psihologija glazbe ; glazbena pedagogija
(performance anxiety ; public appearance ; music students ; dramatic arts students ; psychology of music ; music pedagogy)
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja usporedba psiholoških aspekata izvođačke anksioznosti kod studenata glazbe i studenata dramske umjetnosti. Istraživanje je provedeno 2021. u Republici Hrvatskoj na uzorku od 163 ispitanika od kojih je 126 studenata glazbe, a 37 je studenata izvođačkih smjerova dramske umjetnosti. Internetski anketni upitnik sastojao se od općega sociodemografskog dijela, prijevoda testa K- MPAI-R (Kenny, 2009) na hrvatski jezik za studente glazbe te njegove prilagođene verzije za studente dramske umjetnosti, tri grupe pitanja o osjećajima prije, tijekom ili nakon nastupa te rubrike za slobodne komentare teme. Analizom rezultata došli smo do zaključka da je izvođačka anksioznost prisutnija kod studenata glazbe nego kod studenata dramske umjetnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)