Pregled bibliografske jedinice broj: 1158598
Poslovno odlučivanje u trgovačkom društvu - studija slučaja
Poslovno odlučivanje u trgovačkom društvu - studija slučaja // Knjiga sažetaka radova: 18. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 4. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem "Global Nursing and Healthcare" / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Sajko, Tomislav ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019. str. 140-140 (poster, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1158598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno odlučivanje u trgovačkom društvu - studija
slučaja
(Business decision-making in a company - case study)
Autori
Pavković Barki, Jasmine ; Markotić, Ivan ; Vrdoljak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka radova: 18. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 4. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem "Global Nursing and Healthcare"
/ Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Sajko, Tomislav ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019, 140-140
ISBN
978-953-6239-65-8
Skup
18. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 4. konferencija zdravstvenih profesija u medijima
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.03.2019. - 29.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
poslovno odlučivanje ; analize odlučivanja ; usluga
(business decision-making ; decision-making analysis ; service)
Sažetak
Tijekom proteklih godina porast svijesti o važnosti poslovnog odlučivanja vidljiv je u svim segmentima gospodarstva. Postoji više razloga koji pridonose rastu ovog trenda, porast svijesti o važnosti brige za izgradnju imidža poduzeća, izgradnja odnosa s klijentima, smanjenje troškova i uvođenje novih usluga. Poduzeća su počela učestalije primjenjivati načela društveno odgovornog poslovanja, što je vidljivo u mnogim gospodarskim sektorima, pa tako i u uslužnim djelatnostima. U ovom će se radu analizirati kako trgovačko društvo iz sektora usluga, kroz studiju slučaja kozmetičkog salona, trenutačno upravlja procesima poslovnog odlučivanja. Bit će upotrijebljena metodologija poslovnog odlučivanja, poslovne inteligencije, potpore odlučivanju, stilovi te pristup odlučivanja. Rezultati će se usporediti kako bi se predložila najbolja rješenja i praksa za bolju provedbu strategije društveno odgovornog poslovanja i postizanje veće razine društvene odgovornosti u uslužnim djelatnostima kroz studiju slučaja kozmetičkog salona. Rezultati su posebno zanimljivi vlasnicima poduzeća i kozmetičkim salonima iz razloga uvođenja novih usluga i same konkurencije na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Zdravstveno veleučilište, Zagreb