Pregled bibliografske jedinice broj: 1158056
Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest
Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest // A tudomány és a müvészet mint az élet megújulásának iránytüje / Bakonyiné Kovács, B. ; Kocsis, A. ; Kecskes, N. (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2021. str. 36-36 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1158056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta
Povijest
(Students vision of the future of the school subject
History)
Autori
Hajdarović, Miljenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
A tudomány és a müvészet mint az élet megújulásának iránytüje
/ Bakonyiné Kovács, B. ; Kocsis, A. ; Kecskes, N. - Baja : Eötvös József College Press, 2021, 36-36
Skup
A Magyar Tudomány Ünnepe: Értékteremtő tudomány
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 17.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
fake news, futurologija, povijest, stavovi studenata, vizioniranje
(fake news, futurology, history, students attitudes, visioning)
Sažetak
Povijest se kao školski predmet već duže vrijeme bori s temeljnim pitanjem – koja je njegova uloga u obrazovanju i kakva je njegova budućnost. Povjesničari su uglavnom fokusirani na proučavanje prošlosti bez redovnih analiza stanja predmeta u školama. Rasprave o Povijesti u školama prepuštene su javnosti i često političarima. Od uspostave samostalnosti u Hrvatskoj su provedene tri reforme obaveznog (osnovnog) obrazovanja koje kao rezultat nisu donijele promjenu paradigme poučavanja već su samo redom dodavale nove sadržaje u malu nastavnu satnicu. Promjena paradigme zapravo se dogodila u izvorima informacija – digitalni multimedijski svijet polako preuzima centralnu ulogu izvora informacija iz ruku učitelja, udžbenika i drugih obrazovnih materijala. U ovome istraživanju provedenom na studentima hrvatske i mađarske visokoškolske ustanove analiziramo stavove kojima se oblikuje scenarij poučavanja povijesti 2031. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)