Pregled bibliografske jedinice broj: 1157570
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma // Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 310-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1157570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog
turizma
(Sound and music valorisation in promoting Croatian
tourism)
Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena ; Zubović, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2021, 310-320
ISBN
978-953-7566-46-3
Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Zvuk i glazba ; Promocija, Hrvatski turizam ; Audio menadžment ; Digitalizacija
(Sound and music ; Promotion ; Croatian tourism ; Audio management ; Digitalisation)
Sažetak
Cilj istraživanja je valorizacija zvuka i glazbe u inoviranju promocije hrvatskog turizma u funkciji repozicioniranja na globaliziranom turističkom tržištu. Hrvatski turizam u uvjetima pandemije i postpandemijskog razvoja se treba temeljiti na valorizaciji prirodnih i kulturnih resursa u kreiranju prepoznatljivog proizvoda temeljenog na autohtonim vrijednostima u kreiranju nove vrijednosti. Paralelno se integralna ponuda treba interpretirati i prezentirati na inovirani način naglašavajući mogućnosti digitalizacije, digitalnog marketinga, storytellinga u afirmaciji turizma 2.0. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse digitalnog marketinga naglašavaju se mogućnosti valorizacije zvuka i glazbe i audio menadžmenta u profiliranju promocije u funkciji diversificiranja i naglašavanje vlastite prepoznatljivosti i unikatnosti. Rad definira analizu sadašnjeg stanja valorizacije zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma, postavlja ciljeva i definira konkretne prijedloge kako unaprijediti implementaciju zvuka i glazbe u integralnu promociju valorizirajući nove tehnologije (audio brend, audio razglednica…). Na temelju prethodnog istraživanja stavova destinacijskog menadžmenta (anketiranje direktora turističkih zajednica na svim razinama) i analize uključenost zvuka i glazbe u nove promotivne kanale županijskih turističkih zajednica (analiza web stranica, youtube objava…) definira načine audio brendiranja destinacija u kreiranju emocije i povezanosti turista s destinacijom. Rad istražuje i mogućnosti komunikacije tradicijske glazbe u uvjetima digitalizacije i novih tehnologija gdje tradicijska glazba vlastitog lokaliteta može prerasti u ključni brend i sredstvo prepoznavanja destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
--UNIRI-DRUSTV-18-39 - Audio menadžment u funkciji razvoja turističke destinacije (Stipanović, Christian) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija