Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1157570

Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma


Stipanović, Christian; Rudan, Elena; Zubović, Vedran
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma // Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 310-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1157570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma
(Sound and music valorisation in promoting Croatian tourism)

Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena ; Zubović, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2021, 310-320

ISBN
978-953-7566-46-3

Skup
5. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 5th International Conference "Challenges of Today" (COT 2021)

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 07.10.2021. - 09.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Zvuk i glazba ; Promocija, Hrvatski turizam ; Audio menadžment ; Digitalizacija
(Sound and music ; Promotion ; Croatian tourism ; Audio management ; Digitalisation)

Sažetak
Cilj istraživanja je valorizacija zvuka i glazbe u inoviranju promocije hrvatskog turizma u funkciji repozicioniranja na globaliziranom turističkom tržištu. Hrvatski turizam u uvjetima pandemije i postpandemijskog razvoja se treba temeljiti na valorizaciji prirodnih i kulturnih resursa u kreiranju prepoznatljivog proizvoda temeljenog na autohtonim vrijednostima u kreiranju nove vrijednosti. Paralelno se integralna ponuda treba interpretirati i prezentirati na inovirani način naglašavajući mogućnosti digitalizacije, digitalnog marketinga, storytellinga u afirmaciji turizma 2.0. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse digitalnog marketinga naglašavaju se mogućnosti valorizacije zvuka i glazbe i audio menadžmenta u profiliranju promocije u funkciji diversificiranja i naglašavanje vlastite prepoznatljivosti i unikatnosti. Rad definira analizu sadašnjeg stanja valorizacije zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma, postavlja ciljeva i definira konkretne prijedloge kako unaprijediti implementaciju zvuka i glazbe u integralnu promociju valorizirajući nove tehnologije (audio brend, audio razglednica…). Na temelju prethodnog istraživanja stavova destinacijskog menadžmenta (anketiranje direktora turističkih zajednica na svim razinama) i analize uključenost zvuka i glazbe u nove promotivne kanale županijskih turističkih zajednica (analiza web stranica, youtube objava…) definira načine audio brendiranja destinacija u kreiranju emocije i povezanosti turista s destinacijom. Rad istražuje i mogućnosti komunikacije tradicijske glazbe u uvjetima digitalizacije i novih tehnologija gdje tradicijska glazba vlastitog lokaliteta može prerasti u ključni brend i sredstvo prepoznavanja destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
--UNIRI-DRUSTV-18-39 - Audio menadžment u funkciji razvoja turističke destinacije (Stipanović, Christian) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Elena Rudan (autor)

Avatar Url Vedran Zubović (autor)

Avatar Url Christian Stipanović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian; Rudan, Elena; Zubović, Vedran
Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma // Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2021. str. 310-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stipanović, C., Rudan, E. & Zubović, V. (2021) Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma. U: Filiposki, O., Metodijeski, D. & Zlatovic, D. (ur.)Proceedings Polytechnic of Sibenik 5th International scientific and professional conference The challenges of today.
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian and Rudan, Elena and Zubovi\'{c}, Vedran}, year = {2021}, pages = {310-320}, keywords = {Zvuk i glazba, Promocija, Hrvatski turizam, Audio menad\v{z}ment, Digitalizacija}, isbn = {978-953-7566-46-3}, title = {Valorizacija zvuka i glazbe u promociji hrvatskog turizma}, keyword = {Zvuk i glazba, Promocija, Hrvatski turizam, Audio menad\v{z}ment, Digitalizacija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian and Rudan, Elena and Zubovi\'{c}, Vedran}, year = {2021}, pages = {310-320}, keywords = {Sound and music, Promotion, Croatian tourism, Audio management, Digitalisation}, isbn = {978-953-7566-46-3}, title = {Sound and music valorisation in promoting Croatian tourism}, keyword = {Sound and music, Promotion, Croatian tourism, Audio management, Digitalisation}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font