Pregled bibliografske jedinice broj: 1157033
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije, 2021., diplomski rad, Diplomski studij sestrinstva, Zagreb
CROSBI ID: 1157033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru
estetske operacije
(Social networks as a decision factor in choosing
aesthetic surgery)
Autori
Vukšić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Diplomski studij sestrinstva
Mjesto
Zagreb
Datum
09.09
Godina
2021
Stranica
37
Mentor
Šakić, Kata ; Bagatin, Dinko
Ključne riječi
društvene mreže ; estetski zahvati ; utjecaj medija
(social networks ; aesthetic intervention ; media influence)
Sažetak
Društvene mreže duboko su proniknule u živote ljudi. Promijenile su način na koji se informacije prenose, šire i primaju. Broj korisnika na društvenim mrežama svakodnevno raste. Mediji stvaraju odnos povjerenja s korisnicama kroz marketing i web promociju stvarajući nove trendove koje korisnici ponekad svjesno, a ponekad i nesvjesno prate. Stalnom izloženošću savršenim „isklesanim“ tijelima i besprijekornom mladolikom kožom putem društvenih mreža dolazi do težnje za postizanjem toga ideala ljepote. Na popularizaciju estetskih zahvata snažan utjecaj imaju mediji koji svakodnevno prezentiraju ideale ljepote. Da bi se osoba u konačnici bolje osjećala u svojoj koži estetska kirurgija može ponuditi korekcijske zahvate dijelova tijela koji narušavaju fizički izgled i psihološko stanje osobe. Istraživanje o društvenim mrežama kao čimbeniku odluke u odabiru estetske operacije provedeno je u Poliklinici Bagatin putem online ankete u razdoblju od siječnja do travnja 2021 godine. Sudjelovalo je 103 ispitanika, a upitnik je bio anoniman i dobrovoljan. Sadržavao je 35 pitanja podijeljenih u 6 kategorija. Rezultati pokazuju da većina ispitanika koristi društvene mreže, te da postoji pozitivan stav prema odluci za estetsku operaciju i da su društvene mreže pridonijele odluci za estetsku operaciju osobama koje koriste društvene mreže. Prema ovome istraživanju društvena mreža koja najviše stvara odnos povjerenja s korisnicima kroz marketing i web promociju je instagram.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb