Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1157033

Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije


Vukšić, Klara
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije, 2021., diplomski rad, Diplomski studij sestrinstva, Zagreb


CROSBI ID: 1157033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije
(Social networks as a decision factor in choosing aesthetic surgery)

Autori
Vukšić, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Diplomski studij sestrinstva

Mjesto
Zagreb

Datum
09.09

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Šakić, Kata ; Bagatin, Dinko

Ključne riječi
društvene mreže ; estetski zahvati ; utjecaj medija
(social networks ; aesthetic intervention ; media influence)

Sažetak
Društvene mreže duboko su proniknule u živote ljudi. Promijenile su način na koji se informacije prenose, šire i primaju. Broj korisnika na društvenim mrežama svakodnevno raste. Mediji stvaraju odnos povjerenja s korisnicama kroz marketing i web promociju stvarajući nove trendove koje korisnici ponekad svjesno, a ponekad i nesvjesno prate. Stalnom izloženošću savršenim „isklesanim“ tijelima i besprijekornom mladolikom kožom putem društvenih mreža dolazi do težnje za postizanjem toga ideala ljepote. Na popularizaciju estetskih zahvata snažan utjecaj imaju mediji koji svakodnevno prezentiraju ideale ljepote. Da bi se osoba u konačnici bolje osjećala u svojoj koži estetska kirurgija može ponuditi korekcijske zahvate dijelova tijela koji narušavaju fizički izgled i psihološko stanje osobe. Istraživanje o društvenim mrežama kao čimbeniku odluke u odabiru estetske operacije provedeno je u Poliklinici Bagatin putem online ankete u razdoblju od siječnja do travnja 2021 godine. Sudjelovalo je 103 ispitanika, a upitnik je bio anoniman i dobrovoljan. Sadržavao je 35 pitanja podijeljenih u 6 kategorija. Rezultati pokazuju da većina ispitanika koristi društvene mreže, te da postoji pozitivan stav prema odluci za estetsku operaciju i da su društvene mreže pridonijele odluci za estetsku operaciju osobama koje koriste društvene mreže. Prema ovome istraživanju društvena mreža koja najviše stvara odnos povjerenja s korisnicima kroz marketing i web promociju je instagram.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dinko Bagatin (mentor)

Avatar Url Kata Šakić-Zdravčević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukšić, Klara
Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije, 2021., diplomski rad, Diplomski studij sestrinstva, Zagreb
Vukšić, K. (2021) 'Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije', diplomski rad, Diplomski studij sestrinstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Klara}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, estetski zahvati, utjecaj medija}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e kao \v{c}imbenik odluke u odabiru estetske operacije}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, estetski zahvati, utjecaj medija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Klara}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {social networks, aesthetic intervention, media influence}, title = {Social networks as a decision factor in choosing aesthetic surgery}, keyword = {social networks, aesthetic intervention, media influence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font