Pregled bibliografske jedinice broj: 1156022
Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike
Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike // FIP - financije i pravo (Zagreb), 9 (2021), 1; 7-19 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1156022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave
matematike
(Applying Innovation Engine in Teaching Mathematics)
Autori
Nemeth, Tamara ; Korkut, Darija ; Kopal, Robert
Izvornik
FIP - financije i pravo (Zagreb) (1849-241X) 9
(2021), 1;
7-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
vještine, tržište rada, obrazovanje, kreativnost, inovativnost, imaginacija, Inovacijski motor, Tina Seelig, nastava matematike
(skills, labor market, education, creativity, innovation, imagination, Innovation Engine, Tina Seelig, teaching of mathematics)
Sažetak
Posljednje izdanje izvješća Svjetskog gospodarskog foruma o budućnosti poslova navodi analitičko mišljenje i inovativnost, sposobnost aktivnog učenja, rješavanje kompleksnih problema, kreativnost i kritičko mišljenje kao najvažnije vještine na tržišta rada u razdoblju do 2025. godine. Vrijeme pandemije dokazalo je kako upravo zahvaljujući navedenim vještinama možemo unaprijediti posao, spasiti tvrtku ili zadržati radno mjesto, a značajno je ubrzalo i digitalizaciju i automatizaciju poslovnih procesa te korištenje digitalnih alata u svakodnevnim aktivnostima. U ovom radu fokus je na kreativnosti i na inovativnim metodama poticanja imaginacije. Na primjerima iz prakse pokazali smo mogućnosti uvođenja Inovacijskog motora u nastavu matematike u segmentu poticanja imaginacije i divergentnog mišljenja kod učenika te njihove reakcije i rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)