Pregled bibliografske jedinice broj: 1155924
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata // 10. hrvatska konferencija o kvaliteti 1. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu "Kvaliteta - naslljeđe za budućnost": zbornik sažetaka / Buntak, Krešimir ; Šundrica Jadran ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlimson, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2010. 616.31:658.562, 4 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1155924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje zadovoljstva pacijenata
(Patient satisfaction survey)
Autori
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić, Boris ; Vukelja, Milko ; Duplančić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
10. hrvatska konferencija o kvaliteti 1. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu "Kvaliteta - naslljeđe za budućnost": zbornik sažetaka
/ Buntak, Krešimir ; Šundrica Jadran ; Štajdohar Pađen, Olga ; Pavlinić Tomlimson, Jadranka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2010
Skup
10. konferencija o kvaliteti 1. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu "Kvaliteta - nasljeđe za budućnost"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.05.2010. - 12.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vrednovanje kvalitete zdravstvene usluge, indikatori zadovoljstva pacijenata, anketni upitnik
(evaluation of health service quality, patient satisfaction indicators, survey questionnaire)
Sažetak
Vrednovanje kvalitete usluge zdravstvene usluge moguće je kroz prepoznate i definirane pokazatelje kvalitete zdravstvene skrbi. Smisao kvalitete zdravstvene zaštite je osiguranje prava pacijenta na ravnopravan odnos pacijenta u procesu liječenja i pravo na informiranost. Postavlja se pitanje kako izmjeriti razinu ostvarenih prava pacijenata na informiranost, odlučivanje o postupku liječenja itd. Promatrajući proces pružanja zdravstvene usluge kroz definirane elemente procesa postavljena su ciljana pitanja u anketnom upitniku za svaki vid zdravstvene usluge. Svrha anketiranja je prikupljanje vrijednih podataka na temelju kojih zdravstvena ustanova može unaprijediti proces pružanja zdravstvene usluge a s tim u vezi i zadovoljstvo krajnjeg korisnika istih
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dentalna medicina
POVEZANOST RADA