Pregled bibliografske jedinice broj: 1155690
Utjecaj zadovoljstva djelatnika poslom koji obavljaju na motiviranost za rad
Utjecaj zadovoljstva djelatnika poslom koji obavljaju na motiviranost za rad // 18. hrvatska konferencija o kvaliteti i 9.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu - Međunarodni stručni i znanstveni skup "Kvaliteta: tradicija, inovativnost, predanost": zbornik radova / Juroš, Josip ; Kolbas, Ljubica ; Pavlinić Tomlinson, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 112-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1155690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zadovoljstva djelatnika poslom koji
obavljaju na motiviranost za rad
(The Impact of Employees'job satisfaction on work
motivation)
Autori
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Vukelja, Milko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
18. hrvatska konferencija o kvaliteti i 9.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu - Međunarodni stručni i znanstveni skup "Kvaliteta: tradicija, inovativnost, predanost": zbornik radova
/ Juroš, Josip ; Kolbas, Ljubica ; Pavlinić Tomlinson, Jadranka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018, 112-124
Skup
18. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 9. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu, međunarodni stručni i znanstveni skup
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 11.04.2018. - 14.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo zaposlenika, motiviranost zaposlenika, anketiranje
(employee satisfaction, employee motivation, survey questionnaire)
Sažetak
Osnova kvalitetne radne organizacije jesu pouzdani zaposlenici koji su zadovoljni svojim poslom, spremni za napredovanje i učenje i time i sebi i organizaciji donose profit, bilo u materijalnom ili nekom drugom smislu (podizanje ugleda poslodavca, ostvarivanje novih suradnji s trećim zainteresiranim stranama itd.). Zaposlenici koji nisu zadovoljni neće obavljati posao kako treba, zbog čega radna organizacija trpi direktnu materijalnu štetu (nepridržavanje rokova izvršenja radnih zadataka, neispunjavanje ugovorenih veličina, pismene žalbe klijenata, gubitak novih klijenata itd.). Osim toga, nezadovoljni zaposlenici će željeti napustiti posao i u tom slučaju će svi resursi ranije uloženi u tog zaposlenog praktično biti trajno izgubljeni. U ovom radu istraživanje je usmjereno ka ispitivanju na koji način zaposlenici u Stomatološkoj poliklinici Zagreb doživljavaju svoj posao te koliko su zadovoljni njime. Cilj istraživanja bio je prikupiti što više predstavnika svih populacija koje su zaposlene u različitim djelatnostima, pri čemu se nastojalo uzeti uzorak oba spola, visoko i niže obrazovanih, s pretpostavkom o višoj i nižoj plaći, a obuhvaćeni su odjeli i pod-odjeli kako bi se ustanovila veza između zadovoljstva i motiviranosti zaposlenika, te što ih motivira s obzirom na njihov položaj u organizaciji. Prikupljanje podataka ostvareno je anketnim upitnikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dentalna medicina