Pregled bibliografske jedinice broj: 1155674
Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite
Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite // Vjesnik dentalne medicine, 17 (2010), 3-4; 8-12 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1155674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje zadovoljstva pacijenta - model za
rukovođenje, praćenje, evaluaciju i unapređenje
kvalitete usluge zdravstvene zaštite
(Patient satisfaction survey - a model for
management, monitoring, evaluation and improvement
of the quality of health care services)
Autori
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić Boris ; Vukelja, Milko ; Duplančić Igor
Izvornik
Vjesnik dentalne medicine (1847-9766) 17
(2010), 3-4;
8-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vrednovanje kvalitete zdravstvene usluge, indikator zadovoljstva pacijenta, anketni upitnik, aspekti kvalitete zdravstvene usluge, poboljšanje kvalitete zdravstvene usluge.
(evaluation of health services quality, an indicator of patient satisfaction, questionnaire, aspects of health care services quality, improvement of health services quality)
Sažetak
Studija pruža metodu vrednovanja kvalitete usluge zdravstvene zaštite praćenjem jednog od standardnih pokazatelja kvalitete zdravstvene skrbi. Temeljni koncept kvalitete zdravstvene zaštite je orijentiranost prema pacijentu. Ona podrazumijeva ravnopravan odnos pacijenta u procesu liječenja i pravo na informiranost – komunikaciju sa zdravstvenim radnikom. Namjera je osigurati upravi zdravstvene ustanove sredstvo objektivne procjene ishoda liječenja pomoću jednog od indikatora kvalitete – indikator zadovoljstva pacijenta. Tradicionalni pristup nadzora i mjerenja ovih elemenata kvalitete provedeno je anketnim upitnikom. Kako bi kvaliteta zdrastvene zaštite bila učinkovita i efikasna, prepoznati su ključni elementi kvalitete zdrastvene usluge. Uspostavljen je odnos između odabranih aspekata kvalitete i razine zadovoljstva bolesnika. Zadovoljstvo koje proizlazi iz svakog aspekta kvalitete posebno je analizirano. Cilj je poboljšati kvalitetu usluge s gledišta zadovoljstva pacijenta (korisnika zdravstvene zaštite), a rezultati pokazuju da ova metoda može biti dobro sredstvo za povećanje zadovoljstva pacijenata
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dentalna medicina
POVEZANOST RADA