Pregled bibliografske jedinice broj: 1155636
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge zdravstvene zaštite // 11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 227-237 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1155636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Anketiranje - proces za mjerenje kvalitete usluge
zdravstvene zaštite
(Poll - The Process for Health Care Quality Service
Measurement)
Autori
Krstić Vukelja, Elizabeta ; Klaić, Boris ; Vukelja, Milko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost": zbornik radova = 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability": proceedings
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010, 227-237
ISBN
978-953-6619-23-8
Skup
11.međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost", 11th International Symposium on Quality "Quality, competitiveness and sustainability"
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 18.03.2010. - 19.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nadzor kvalitete usluge zdravstvene zaštite, metoda anketiranja, zadovoljstvo korisnika zdravstvene zaštite
(quality of health care service monitoring, pool method, customer sastisfaction)
Sažetak
Studija prikazuje metodu vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Namjera je osigurati upravi zdravstvene ustanove sredstvo sistematiziranja i znanstvenog kvantificiranja poboljšanja kvalitete usluge s gledišta zadovoljstva pacijenata (korisnika zdravstvene zaštite). Kako bi kvaliteta zdravstvene zaštite bila učinkovita i efikasna, prepoznati su ključni elementi kvalitete zdravstvene usuge. Uspostavljen je odnos između odabranih aspekata kvalitete i razine zadovoljstva pacijenata. Tradicionalni pristup nadzora i mjerenja ovih elemenata kvalitete provedeno je anketnim upitnikom. Rezultati prikazuju da ova metoda može biti dobro srdstvo za povećanje zadovoljstva pacijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dentalna medicina