Pregled bibliografske jedinice broj: 1154811
Kulturni turizam u Europskoj Uniji u uvjetima globalizacije
Kulturni turizam u Europskoj Uniji u uvjetima globalizacije // 4th Biennial International Congress Hotelplan 2009 Hospitality and Tourism-Holistic Approach / Vićić, Slavoljub (ur.).
Beograd: Visoka hotelijerska škola Beograd, 2009. str. 63-70 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1154811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni turizam u Europskoj Uniji u uvjetima
globalizacije
(Cultural tourism in the European Union in the
context of globalization)
Autori
Blažević, Branko ; Alkier Radnić, Romina ; Zadel, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th Biennial International Congress Hotelplan 2009 Hospitality and Tourism-Holistic Approach
/ Vićić, Slavoljub - Beograd : Visoka hotelijerska škola Beograd, 2009, 63-70
Skup
4th Biennial International Congress Hotelplan 2009 Hospitality and Tourism-Holistic Approach
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 22.04.2009. - 23.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
globalizacija ; Europska Unija ; kulturni turizam ; kultura
(globalizatiion ; European Union ; cultural tourism ; culture)
Sažetak
Globalizacijski potiču promjene na turističkom tržištu, što znači da se turistička ponuda mora sve brže prilagođavati turističkoj potražnji. Iako se vrlo često ističu negativni utjecaji globalizacije, globalizaciju nije moguće izbjeći, te problem ne leži u globalizaciji već u njezinim ciljevima, nosiocima, pravilima… Za turizam globalizacija znači bolju informiranost turista, sve veći broj sudionika putovanja, bolju prometnu povezanost, povećanje broja turističkih destinacija… Turističko tržište Europske Unije se širi, stvaraju se nove destinacije sa novim proizvodima, te dolazi do sve veće konkurencije. Opstat će one destinacije koje su prepoznatljive i jedinstvene. To je moguće ostvariti turističkom ponudom koja se temelji na kulturno-turističkoj ponudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija