Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1153252

Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige


Aleksandra Smolić Batelić
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige // Tonovi, 36 (1) (2020), 76/77; 138-141 (recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1153252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige
(Cognitive-emotional music listening in school - book review)

Autori
Aleksandra Smolić Batelić

Izvornik
Tonovi (0352-9711) 36 (1) (2020), 76/77; 138-141

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
prikaz knjige, slušanje glazbe, škola, spoznajno-emocionalni pristup
(book review, music listening, school, Cognitive-emotional approach)

Sažetak
Prikaz knjige Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi, autorica izv.prof. Sabine Vidulin, doc. Marlene Plavšić i doc. Valnee Žauhar dotiče se osuvremenjavanju pristupa slušanju glazbe u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Aleksandra Smolić Batelić
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige // Tonovi, 36 (1) (2020), 76/77; 138-141 (recenziran, prikaz, ostalo)
Aleksandra Smolić Batelić (2020) Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige. Tonovi, 36 (1) (76/77), 138-141.
@article{article, year = {2020}, pages = {138-141}, keywords = {prikaz knjige, slu\v{s}anje glazbe, \v{s}kola, spoznajno-emocionalni pristup}, journal = {Tonovi}, volume = {36 (1)}, number = {76/77}, issn = {0352-9711}, title = {Spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe u \v{s}koli - prikaz knjige}, keyword = {prikaz knjige, slu\v{s}anje glazbe, \v{s}kola, spoznajno-emocionalni pristup} }
@article{article, year = {2020}, pages = {138-141}, keywords = {book review, music listening, school, Cognitive-emotional approach}, journal = {Tonovi}, volume = {36 (1)}, number = {76/77}, issn = {0352-9711}, title = {Cognitive-emotional music listening in school - book review}, keyword = {book review, music listening, school, Cognitive-emotional approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font