Pregled bibliografske jedinice broj: 1153252
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi - prikaz knjige // Tonovi, 36 (1) (2020), 76/77; 138-141 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1153252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi -
prikaz knjige
(Cognitive-emotional music listening in school -
book review)
Autori
Aleksandra Smolić Batelić
Izvornik
Tonovi (0352-9711) 36 (1)
(2020), 76/77;
138-141
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
prikaz knjige, slušanje glazbe, škola, spoznajno-emocionalni pristup
(book review, music listening, school, Cognitive-emotional approach)
Sažetak
Prikaz knjige Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi, autorica izv.prof. Sabine Vidulin, doc. Marlene Plavšić i doc. Valnee Žauhar dotiče se osuvremenjavanju pristupa slušanju glazbe u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost