Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1152981

Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela


Mikac, Martina; Karlović, Matea; Piri, Blaženka; Cvitković Lisjak, Ivana
Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 187-188 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1152981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela
(Promoting the National curriculum values in the context of developing social competence - application of the UPS model)

Autori
Mikac, Martina ; Karlović, Matea ; Piri, Blaženka ; Cvitković Lisjak, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka - Sisak : Dječji vrtić Sisak Stari, 2017, 187-188

ISBN
978-953-57449-2-4

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi"

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kontekst ; odgovornost ; potrebe ; upravljanje problemnim situacijama
(context ; responsibility ; needs ; problem situation management)

Sažetak
Odgovornost svakog društva u kojem dijete živi je omogućiti uvjete za ostvarivanje njegove dobrobiti i razvoj svih kompetencija, a tako i socijalne kompetencije. Stoga je misija našeg vrtića kreiranje, stvaranje i održavanje ukupnog konteksta (prostora, aktivnosti i odnosa) u kojem svi sudionici (djeca, roditelji, odgojitelji i ostali) kvalitetno zadovoljavaju svoje potrebe, uče i uživaju svoja prava i poštuju tuđa. Kontinuiranim radom s djecom na razumijevanju ljudskih potreba, dječjih prava te nenasilnom rješavanju sukoba osobito potičemo usvajanje vrijednosti koje ističe i Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Svakodnevne vrtićke situacije idealan su poligon za razvoj socijalnih vještina te ih osobito koristimo za učenje o potrebama i odgovornim načinima njihovog zadovoljavanja. Uz podršku odgojitelja, primjenom modela upravljanja problemnim situacijama (UPS model ; Modrić, 2016), dijete potičemo na refleksivno promišljanje o svojim i tuđim ponašanjima te mogućim izborima djelotvornijih ponašanja. Osim u spontanim situacijama, s djecom kontinuirano provodimo i planirane aktivnosti u kojima ona uče prepoznati osnovne psihološke potrebe i osvještavaju načine njihovog zadovoljavanja (izrada Albuma potreba i korištenje Figure čovjeka).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Matea Karlović Vragolov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikac, Martina; Karlović, Matea; Piri, Blaženka; Cvitković Lisjak, Ivana
Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 187-188 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Mikac, M., Karlović, M., Piri, B. & Cvitković Lisjak, I. (2017) Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela. U: Kokanović, T., Opić, S. & Jurčević Lozančić, A. (ur.)Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi" - Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Mikac, Martina and Karlovi\'{c}, Matea and Piri, Bla\v{z}enka and Cvitkovi\'{c} Lisjak, Ivana}, year = {2017}, pages = {187-188}, keywords = {kontekst, odgovornost, potrebe, upravljanje problemnim situacijama}, isbn = {978-953-57449-2-4}, title = {Promicanje vrijednosti Nacionalnog kurikuluma u kontekstu razvoja socijalne kompetencije - primjena UPS modela}, keyword = {kontekst, odgovornost, potrebe, upravljanje problemnim situacijama}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mikac, Martina and Karlovi\'{c}, Matea and Piri, Bla\v{z}enka and Cvitkovi\'{c} Lisjak, Ivana}, year = {2017}, pages = {187-188}, keywords = {context, responsibility, needs, problem situation management}, isbn = {978-953-57449-2-4}, title = {Promoting the National curriculum values in the context of developing social competence - application of the UPS model}, keyword = {context, responsibility, needs, problem situation management}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font