Pregled bibliografske jedinice broj: 1151294
Uloga obitelji i škole u moralnom odgoju djece i mladih
Uloga obitelji i škole u moralnom odgoju djece i mladih // Putokazi
Bosna i Hercegovina, 2019. str. 222-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1151294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga obitelji i škole u moralnom odgoju djece i mladih
(The role of families and schools in the moral education of children and young people)
Autori
Karačić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Putokazi
/ - , 2019, 222-234
Skup
Izazovi moralnog odgoja u suvremenom društvu
Mjesto i datum
Bosna i Hercegovina, 20.09.2019. - 21.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obitelj, škola, kriza moralnog odgoja, odgajatelj, djeca i mladi.
(family, school, crisis of moral education, educator, children and young people.)
Sažetak
Moralni odgoj je važan čimbenik svakog humanog i demokratskog društva te predstavlja vrlo složen proces na koji utječu brojni čimbenici. U radu će se razmatrati i elaborirati značaj i uloga moralnog odgoja u razvoju društva. Analizirat će se značaj i uloga obitelji i škole u moralnom odgoju učenika. Ne zanemarujući pri tome ulogu odgajatelja. Pored moralnog odgoja, rad donosi i razmatranja o njegovom doprinosu, značaju u savladavanju kriznih stanja u suvremenom vremenu. Detaljno su razrađeni problemi koji prate život i rad u suvremenom vremenu te načini svladavanja istih. Rad se osvrće na ulogu svih čimbenika značajnih u moralnom formiranju djece i mladih, s posebnim akcentom na ulogu škole i obitelji. Svrha rada je pridonijeti dubljem razumijevanju uloge obitelji i škole u moralnom odgoju djece i mladih. Uloga obitelji i škole veoma je važna i značajna u moralnom formiranju i razvoju djece i mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)