Pregled bibliografske jedinice broj: 1150677
Društveno korisno učenje i socijalne intervencije
Društveno korisno učenje i socijalne intervencije // DRUŠTVENA KRIZA I SOCIJALNI RAD - Društvene vulnerabilnosti i inovacije u socijalnom radu
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2021. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1150677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno korisno učenje i socijalne intervencije
(Service-Learning and Social Interventions)
Autori
Modić Stanke, Koraljka ; Majdak, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
DRUŠTVENA KRIZA I SOCIJALNI RAD - Društvene vulnerabilnosti i inovacije u socijalnom radu
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 16.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
društveno korisno učenje ; ishodi ; studenti ; nastavnici ; civilna misija sveučilište
(service-learning ; outcomes ; students ; teachers ; civic mission of university)
Sažetak
Izborni kolegij Društveno korisno učenje i socijalne intervencije nastao je kao odgovor na opažene potrebe studenata, nastavnika i društvene zajednice. Za početak, promjene u svijetu rada zahtijevaju od studenata/budućih stručnjaka razvijene generičke vještine i različite kompetencije (npr. sposobnost povezivanja teorije i prakse, kreativnost - u rješavanju problema i općenito, fleksibilnost, komunikativnost) kojima studiji u RH trenutno nedovoljno doprinose (Mrnjavac i Pivac, 2015). Nadalje, osoblje sveučilišta u RH usmjereno je na nastavu i znanost - dok treća, civilna misija nije (dovoljno) razvijena (Ćulum i Ledić, 2010). I, konačno, velik odaziv udruga na poziv Ureda za udruge Vlade RH „Podrška razvoju partnerstava organizacija civilnog društva i visokoobrazovnih ustanova za provedbu programa društveno korisnog učenja“ (Modić Stanke, Mikelić Preradović i Galešić, 2020) pokazuje interes i potrebu društvene zajednice za ovakvim oblikom suradnje. Društveno korisno učenje (DKU) je nastavna metoda koja studentima omogućava da znanja i vještine stečene u sklopu studija primjenjuju na razvoj projekta kojim se rješava neki društveni problem/potreba. Implementacijom DKU-a u nastavu dolazi do maksimalne uključenosti studenta/budućeg stručnjaka i u sadržaj kolegija i u njegovu primjenu u zajednici pri čemu je korist za sve sudionike višestruka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Socijalne djelatnosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb