Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1150491

Korisničko iskustvo e-kupovine


Jurasović, Ana
Korisničko iskustvo e-kupovine, 2021., diplomski rad, diplomski, Osijek


CROSBI ID: 1150491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korisničko iskustvo e-kupovine
(User experience of e-shopping)

Autori
Jurasović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Osijek

Datum
14.10

Godina
2021

Stranica
51

Mentor
Papić, Anita

Ključne riječi
E-kupovina ; Internet trgovina ; Korisničko iskustvo
(E-shopping ; Internet shopping ; User experience)

Sažetak
U radu se problematizira korisničko iskustvo e- kupovine posebice s aspekta studentske populacije. U radu su opisani čimbenici koji utječu na elektroničku kupovinu kao što su percepcija proizvoda, kupovno iskustvo, korisnička usluga, rizik potrošača, spol te ušteda vremena. Detaljnije se opisuje utjecaj dizajna na korisničko iskustvo prilikom internetske kupovine gdje će se govoriti o dizajnu usmjerenom na korisnike, prilagodljivom dizajnu, estetici i vizualnoj atraktivnosti, iskustvu internetskog protoka te dizajniranju za povjerenje. U istraživačkom dijelu rada putem online anketnog upitnika ispitani su sadašnji i bivši studenti Filozofskog fakulteta u Osijeku te se na temelju rezultata rasvjetljava iskustvo korisnika pri elektroničkoj kupovini. Istraživanje o korisničkim iskustvima elektroničke kupovine na primjeru studentske populacije doprinijelo je boljem razumijevanju studenata kao kupaca putem interneta. Budući da se tehnologija svakim danom sve više razvija, a uporaba interneta postaje dio svakodnevice, elektronička trgovina postaje sve popularnija posljednja tri desetljeća. Situacija u Hrvatskoj malo je drugačija nego u razvijenijim zemljama pa tako elektronička kupovina ipak nije na zavidnoj razini. Ovom suvremenom obliku poslovanja trebat će još veći broj godina razvoja i djelovanja jer starije generacije teže prihvaćaju promjene. Kada sadašnje mlađe generacije postanu starije, tek tada će najvjerojatnije kupovina putem interneta biti u potpunosti prihvaćena i uobičajena. Osim što će veći broj osoba imati pristup internetu jer je ta brojka uvijek u porastu, mijenjat će se i kupovne navike te će porasti i računalna pismenost. Najbitnije od svega, sigurnost prilikom elektroničke kupovine u stalnom je razvoju te će stoga rasti i povjerenje kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anita Papić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurasović, Ana
Korisničko iskustvo e-kupovine, 2021., diplomski rad, diplomski, Osijek
Jurasović, A. (2021) 'Korisničko iskustvo e-kupovine', diplomski rad, diplomski, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurasovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {51}, keywords = {E-kupovina, Internet trgovina, Korisni\v{c}ko iskustvo}, title = {Korisni\v{c}ko iskustvo e-kupovine}, keyword = {E-kupovina, Internet trgovina, Korisni\v{c}ko iskustvo}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurasovi\'{c}, Ana}, year = {2021}, pages = {51}, keywords = {E-shopping, Internet shopping, User experience}, title = {User experience of e-shopping}, keyword = {E-shopping, Internet shopping, User experience}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font