Pregled bibliografske jedinice broj: 1149969
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi // Zbornik radova - 9. godišnja međunarodna konferencija – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije" / Jukić, Igor ; Gregor, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Trošt-Bobić, Tatjana ; Bok, Daniel (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 101-104 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1149969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj koordinacije kod djece predškolske dobi
(Development of coordination in preschool children)
Autori
Hraski, Željko ; Hraski, Marijana ; Stojsavljević, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - 9. godišnja međunarodna konferencija – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije"
/ Jukić, Igor ; Gregor, Cvita ; Šalaj, Sanja ; Milanović, Luka ; Trošt-Bobić, Tatjana ; Bok, Daniel - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 101-104
Skup
9. godišnja međunarodna konferencija – Kondicijska priprema sportaša 2011. "Trening koordinacije"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2011. - 26.02.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
predškolska dob, motorički razvoj, koordinacija
(preschool age, motor development, coordination)
Sažetak
Brojna dosadašnja istraživanja potvrdila su da je motorički prostor djece predškolske dobi različit u odnosu na odrasle osobe. Naime, klasična hijerarhijska struktura motoričkih sposobnosti dobivena na uzorku osoba iz populacije odraslih nije potvrđena u niti jednom istraživanju provedenom na djeci predškolske dobi. Nasuprot tome, provedena istraživanja upućuju na egzistenciju jednog generalnog faktora motorike koji je najviše strukturiran dimenzijama koordinacije i ravnoteže. U tome smislu, kod djece predškolske dobi razvoj bilo koje motoričke sposobnosti, a napose koordinacije, mora biti integriran sa razvojem ostalih sposobnosti i motoričkih znanja, uz naglasak na primjenu operatora koji dodatno provociraju funkcioniranje lokomotornog aparata na način da uključuju aktivnost i opterećenje svih ekstremiteta u svim smjerovima, sa čestim promjenama tempa i smjera kretanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb