Pregled bibliografske jedinice broj: 1149062
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
CROSBI ID: 1149062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I
PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I
NJIHOVIH KLIJENATA
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I
PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I
NJIHOVIH KLIJENATA
(THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON COMMUNICATION
AND PROMOTION BETWEEN FINANCIAL INSTITUTIONS AND
THEIR CLIENTS)
Autori
Birač, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2021
Stranica
78
Mentor
Guzovski, Marina
Neposredni voditelj
Guzovski, Marina
Ključne riječi
društvene mreže, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti
(social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers)
Sažetak
Uvođenjem društvenih mreža u ljudsku svakodnevicu, dolazi do promjena marketing aktivnosti u poslovanju banke. Bankarstvu, kao važnoj grani gospodarstva, je u velikoj mjeri pogodovala primjena nove tehnologije i digitalnog napretka u poslovanju. Današnji klijenti su sve više aktivni na društvenim mrežama pa je zaključak kako je provođenje marketinga na društvenim mrežama puno isplativije od provođenja klasičnog marketinga, zbog svih prednosti digitalne tehnologije. Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose boljitku marketing poslovanja banaka. Bankarska industrija je djelatnost koja konstantno mora pratiti trendove, ulagati u inovacije i digitalizirati svoje poslovanje, kako bi klijentima mogli pružiti najkvalitetnije usluge. Zadatak svake banke je stvoriti zadovoljne klijente, jer samo zadovoljni klijenti, postaju lojalni klijenti. Lojalni klijenti su želja svake banke, jer oni pridonose reputaciji institucije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija