Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1149062

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA


Birač, Sanja
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb


CROSBI ID: 1149062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA
(THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON COMMUNICATION AND PROMOTION BETWEEN FINANCIAL INSTITUTIONS AND THEIR CLIENTS)

Autori
Birač, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2021

Stranica
78

Mentor
Guzovski, Marina

Neposredni voditelj
Guzovski, Marina

Ključne riječi
društvene mreže, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti
(social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers)

Sažetak
Uvođenjem društvenih mreža u ljudsku svakodnevicu, dolazi do promjena marketing aktivnosti u poslovanju banke. Bankarstvu, kao važnoj grani gospodarstva, je u velikoj mjeri pogodovala primjena nove tehnologije i digitalnog napretka u poslovanju. Današnji klijenti su sve više aktivni na društvenim mrežama pa je zaključak kako je provođenje marketinga na društvenim mrežama puno isplativije od provođenja klasičnog marketinga, zbog svih prednosti digitalne tehnologije. Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose boljitku marketing poslovanja banaka. Bankarska industrija je djelatnost koja konstantno mora pratiti trendove, ulagati u inovacije i digitalizirati svoje poslovanje, kako bi klijentima mogli pružiti najkvalitetnije usluge. Zadatak svake banke je stvoriti zadovoljne klijente, jer samo zadovoljni klijenti, postaju lojalni klijenti. Lojalni klijenti su želja svake banke, jer oni pridonose reputaciji institucije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Birač, Sanja
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
Birač, S. (2021) 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA', diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bira\v{c}, Sanja}, year = {2021}, pages = {78}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti}, title = {UTJECAJ DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A NA KOMUNIKACIJU I PROMID\v{Z}BU IZME\DJU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A NA KOMUNIKACIJU I PROMID\v{Z}BU IZME\DJU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, bankarstvo, nova tehnologija, digitalni napredak, lojalni klijenti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bira\v{c}, Sanja}, year = {2021}, pages = {78}, keywords = {social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers}, title = {THE INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON COMMUNICATION AND PROMOTION BETWEEN FINANCIAL INSTITUTIONS AND THEIR CLIENTS}, keyword = {social networks, banking, new technology, digital advances, loyal customers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font