Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1148783

Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije


Uvodić, Anđela; Muslim, Antonia; Drviš, Maja
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 163-170 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1148783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije
(Attitudes and awareness of top management about the application of neuromarketing tools in the formation of marketing strategy)

Autori
Uvodić, Anđela ; Muslim, Antonia ; Drviš, Maja

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 12 (2021), 1; 163-170

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
neuromarketing ; marketing strategija ; top menadžment
(neuromarketing, marketing strategy, top management)

Sažetak
Neuromarketing predstavlja relativno nov način istraživanja tržišta i moderan pristup pri osmišljavanju marketing strategije koji kombinira znanja iz područja neuroznanosti, psihologije i ekonomije. U ovom radu objašnjeni su pojam i važnost marketing strategije poduzeća te neuromarketinga kao alata za istraživanje nesvjesnih preferencija potrošača. Cilj rada je kroz kvalitativno istraživanje ispitati stavove i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Utvrđeno je da ispitanici imaju pretežno pozitivan stav prema općenitoj primjeni neuromarketinških metoda, ali da većina njih nije dovoljno upoznata s navedenom problematikom. Rezultati upućuju na to da potencijal korištenja neuromarketinških metoda za istraživanje tržišta svakako postoji te da će vremenom imati značajniju ulogu. Istraživanje može poslužiti kao podloga za daljnja istraživanja, odnosno za praćenje očekivanoga rasta upoznatosti hrvatskih tvrtki s primjenom neuromarketinških alata ili pak izravnom primjenom istih u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Maja Drviš (autor)

Avatar Url Anđela Uvodić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Uvodić, Anđela; Muslim, Antonia; Drviš, Maja
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 163-170 (domaća recenzija, članak, stručni)
Uvodić, A., Muslim, A. & Drviš, M. (2021) Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (1), 163-170.
@article{article, author = {Uvodi\'{c}, An\djela and Muslim, Antonia and Drvi\v{s}, Maja}, year = {2021}, pages = {163-170}, keywords = {neuromarketing, marketing strategija, top menad\v{z}ment}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Stavovi i upoznatost top menad\v{z}menta o primjeni neuromarketin\v{s}kih alata pri formiranju marketing strategije}, keyword = {neuromarketing, marketing strategija, top menad\v{z}ment} }
@article{article, author = {Uvodi\'{c}, An\djela and Muslim, Antonia and Drvi\v{s}, Maja}, year = {2021}, pages = {163-170}, keywords = {neuromarketing, marketing strategy, top management}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Attitudes and awareness of top management about the application of neuromarketing tools in the formation of marketing strategy}, keyword = {neuromarketing, marketing strategy, top management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font