Pregled bibliografske jedinice broj: 1148783
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 163-170 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1148783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni
neuromarketinških alata pri formiranju marketing
strategije
(Attitudes and awareness of top management about the
application of
neuromarketing tools in the formation of marketing
strategy)
Autori
Uvodić, Anđela ; Muslim, Antonia ; Drviš, Maja
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 12
(2021), 1;
163-170
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
neuromarketing ; marketing strategija ; top menadžment
(neuromarketing, marketing strategy, top management)
Sažetak
Neuromarketing predstavlja relativno nov način istraživanja tržišta i moderan pristup pri osmišljavanju marketing strategije koji kombinira znanja iz područja neuroznanosti, psihologije i ekonomije. U ovom radu objašnjeni su pojam i važnost marketing strategije poduzeća te neuromarketinga kao alata za istraživanje nesvjesnih preferencija potrošača. Cilj rada je kroz kvalitativno istraživanje ispitati stavove i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Utvrđeno je da ispitanici imaju pretežno pozitivan stav prema općenitoj primjeni neuromarketinških metoda, ali da većina njih nije dovoljno upoznata s navedenom problematikom. Rezultati upućuju na to da potencijal korištenja neuromarketinških metoda za istraživanje tržišta svakako postoji te da će vremenom imati značajniju ulogu. Istraživanje može poslužiti kao podloga za daljnja istraživanja, odnosno za praćenje očekivanoga rasta upoznatosti hrvatskih tvrtki s primjenom neuromarketinških alata ili pak izravnom primjenom istih u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split