Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147993

Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda


Bolić, Rino
Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda
(The influence of visual communication on the perception of food products)

Autori
Bolić, Rino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.07

Godina
2021

Stranica
27

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
vizualna komunikacija, marketing, ambalaža, branding, potrošači
(visual communication, marketing, packaging, branding, consumers)

Sažetak
Tema završnog rada je istražiti i teorijskim hipotezama potvrditi utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda. U svrhu rada izradit će se prijedlog dizajna ambalaže za prehrambeni proizvod.Razvoj interneta i društvenih medija proširio je pojam vizualne komunikacije ; osim aspekta dizajna, jezika i kompozicijskih načela, bitno je kome i kada se prenosi poruka. Današnji informacijski sustavi ibaze podataka u integraciji s marketingom omogućavaju precizno oglašavanje proizvoda onim potrošačima koje će to zanimati. Dakako, element kreativnog i originalnog dizajna vizualnog sadržaja nosi velik udio u poticanju interesa za proizvod.Dizajn ambalaže je okosnica identiteta proizvoda (robne marke). Ako se procesu dizajniranja od početka pristupi strpljivo i temeljito, rezultat može biti dugovječan dizajn koji će pomoći proizvodu da pronađe stabilno mjesto na tržištu i stvori simpatije potrošača. Bitno je imati na umu kulturološke značajke tržišta koje je ciljano, profil i navike ciljanog potrošača, ali i konkurenciju. Diferencijacija proizvoda na tržištu faktor je koji se mora uzeti u obzir.Svaki proizvod zahtjeva branding (vizualni karakter i identifikacija), prilagođen karakteristikama proizvoda. Različito se pristupa brandingu novih robnih marki, kao i rebrandingu dugovječnih robnih marki, te se samo bitni atributi identiteta robne marke uzimaju u obzir kod razvoja novih ideja za vizualna rješenja.Oglašavanje prehrambenih proizvoda sveprisutan je okidač interesa potrošača. Proizvođači hrane su dio jedne od najvećih industrija na svijetu i njihova je moć veća od utjecaja na odluke o kupnji ; radi se o utjecaju na zdravlje potrošača ovisno kakvu hranuprodaju. Pažljivim odabirom tipa vizualne komunikacije, boja, elemenata i poruke koja se prenosi, može se doprijeti u umove potrošača i postići željeni efekt kod prodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bolić, Rino
Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Bolić, R. (2021) 'Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Boli\'{c}, Rino}, year = {2021}, pages = {27}, keywords = {vizualna komunikacija, marketing, ambala\v{z}a, branding, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Utjecaj vizualne komunikacije na percepciju prehrambenih proizvoda}, keyword = {vizualna komunikacija, marketing, ambala\v{z}a, branding, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Boli\'{c}, Rino}, year = {2021}, pages = {27}, keywords = {visual communication, marketing, packaging, branding, consumers}, title = {The influence of visual communication on the perception of food products}, keyword = {visual communication, marketing, packaging, branding, consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font