Pregled bibliografske jedinice broj: 1147962
Važnost vizuala u digitalnom marketingu
Važnost vizuala u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost vizuala u digitalnom marketingu
(The importance of visuals in digital marketing)
Autori
Klarić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
30
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
vizuali, digitalni marketing, oglašavanje, oglasi, grafički elementi, dizajn
(visuals, digital marketing, advertisement, ads, graphic elements, design)
Sažetak
Gotovo svi korisnici interneta se svakodnevno susreću s internetskim oglasima.S obzirom na to da je život modernog čovjeka u velikoj većini digitaliziran, ne čudi da su vodeći načini oglašavanja upravo digitalni. Uzevši u obzir koliko je onlinedanas bitno i razvijeno nastala je želja za dokazivanjemutjecajavizualnog u oglašavanju.Unutar vrlo kratkog vremenskog okvira potrebno je zadobiti pažnju oglašavanje pojedinca. Tu se koriste grafički elementi kao što su tekst, slike, boje, oblici i sl.koji se prilagođavaju s obzirom na cilj.Svaki od tih elemenata ima svoju ulogu u privlačenju i zadržavanju potencijalnog kupca. S pretpostavkom da upravo vizualni elementi i način oblikovanjačine razliku u uspješnosti oglasa, kreirana je anketa koja bi potvrdila tu tezu. Uspoređivanjem različitih slikovnih primjera publika se izjasnila kojem oglasu više naginje i na koji bi prije kliknula. Takvom metodom dobiveni su rezultati koji ukazuju da su pretpostavke bile točne: vizuali i njihov dizajn imaju veliki utjecaj responzivnost i angažman publike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn