Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147962

Važnost vizuala u digitalnom marketingu


Klarić, Lucija
Važnost vizuala u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost vizuala u digitalnom marketingu
(The importance of visuals in digital marketing)

Autori
Klarić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
30

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
vizuali, digitalni marketing, oglašavanje, oglasi, grafički elementi, dizajn
(visuals, digital marketing, advertisement, ads, graphic elements, design)

Sažetak
Gotovo svi korisnici interneta se svakodnevno susreću s internetskim oglasima.S obzirom na to da je život modernog čovjeka u velikoj većini digitaliziran, ne čudi da su vodeći načini oglašavanja upravo digitalni. Uzevši u obzir koliko je onlinedanas bitno i razvijeno nastala je želja za dokazivanjemutjecajavizualnog u oglašavanju.Unutar vrlo kratkog vremenskog okvira potrebno je zadobiti pažnju oglašavanje pojedinca. Tu se koriste grafički elementi kao što su tekst, slike, boje, oblici i sl.koji se prilagođavaju s obzirom na cilj.Svaki od tih elemenata ima svoju ulogu u privlačenju i zadržavanju potencijalnog kupca. S pretpostavkom da upravo vizualni elementi i način oblikovanjačine razliku u uspješnosti oglasa, kreirana je anketa koja bi potvrdila tu tezu. Uspoređivanjem različitih slikovnih primjera publika se izjasnila kojem oglasu više naginje i na koji bi prije kliknula. Takvom metodom dobiveni su rezultati koji ukazuju da su pretpostavke bile točne: vizuali i njihov dizajn imaju veliki utjecaj responzivnost i angažman publike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klarić, Lucija
Važnost vizuala u digitalnom marketingu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Klarić, L. (2021) 'Važnost vizuala u digitalnom marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {vizuali, digitalni marketing, ogla\v{s}avanje, oglasi, grafi\v{c}ki elementi, dizajn}, title = {Va\v{z}nost vizuala u digitalnom marketingu}, keyword = {vizuali, digitalni marketing, ogla\v{s}avanje, oglasi, grafi\v{c}ki elementi, dizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {visuals, digital marketing, advertisement, ads, graphic elements, design}, title = {The importance of visuals in digital marketing}, keyword = {visuals, digital marketing, advertisement, ads, graphic elements, design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font