Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147942

Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija


Bandić, Barbara
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija
(The role of visual communication in the age of social media)

Autori
Bandić, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
38

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
vizualne komunikacije, društveni mediji, vizualni sadržaj
(visual communications, social media, visual content)

Sažetak
U današnje digitalno doba platforme društvenih medija eksplodirale su u popularnosti i znatno se ukorijenile u naš svakodnevni život. Ne samo da je to promijenilo način na koji komuniciramo, već je povećalo interaktivnost i povezanost s pristupom vijestima i informacijama, a razvilo je i način današnjeg poslovanja. No informacije se mogu lako izgubiti u buci i gomili teksta, a riječi same po sebi ne privlače pažnju publike koliko integriranje privlačnog vizualnog sadržaja može poboljšati način na koji publika apsorbira i pamti poruku. Vizualni sadržaj može biti u obliku slika, videozapisa, grafikona, infografika, animacija, ikonografije i gifova, pružajući tvrtkama priliku da na upečatljiv način prikažu informacije. Cilj ovoga rada je na temelju istraživanja putem dostupne literature i internetskih izvora prikazati i ispitati kako vizualni elementi prožimaju društvene medije naše svakodnevne komunikacije na različitim razinama, od izražavanja identiteta pojedinca, do vijesti i kriminala, vladanja i iskustava urbanog prostora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bandić, Barbara
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Bandić, B. (2021) 'Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bandi\'{c}, Barbara}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {vizualne komunikacije, dru\v{s}tveni mediji, vizualni sadr\v{z}aj}, title = {Uloga vizualnih komunikacija u doba dru\v{s}tvenih medija}, keyword = {vizualne komunikacije, dru\v{s}tveni mediji, vizualni sadr\v{z}aj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bandi\'{c}, Barbara}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {visual communications, social media, visual content}, title = {The role of visual communication in the age of social media}, keyword = {visual communications, social media, visual content}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font