Pregled bibliografske jedinice broj: 1147942
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1147942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga vizualnih komunikacija u doba društvenih medija
(The role of visual communication in the age of social media)
Autori
Bandić, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
vizualne komunikacije, društveni mediji, vizualni sadržaj
(visual communications, social media, visual content)
Sažetak
U današnje digitalno doba platforme društvenih medija eksplodirale su u popularnosti i znatno se ukorijenile u naš svakodnevni život. Ne samo da je to promijenilo način na koji komuniciramo, već je povećalo interaktivnost i povezanost s pristupom vijestima i informacijama, a razvilo je i način današnjeg poslovanja. No informacije se mogu lako izgubiti u buci i gomili teksta, a riječi same po sebi ne privlače pažnju publike koliko integriranje privlačnog vizualnog sadržaja može poboljšati način na koji publika apsorbira i pamti poruku. Vizualni sadržaj može biti u obliku slika, videozapisa, grafikona, infografika, animacija, ikonografije i gifova, pružajući tvrtkama priliku da na upečatljiv način prikažu informacije. Cilj ovoga rada je na temelju istraživanja putem dostupne literature i internetskih izvora prikazati i ispitati kako vizualni elementi prožimaju društvene medije naše svakodnevne komunikacije na različitim razinama, od izražavanja identiteta pojedinca, do vijesti i kriminala, vladanja i iskustava urbanog prostora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn