Pregled bibliografske jedinice broj: 1147867
Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o.
Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o., 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1147867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied
Ceramics d.o.o.
(Quality Management in Applied Ceramics Ltd.)
Autori
Gajdek, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
60
Mentor
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
Ključne riječi
kvaliteta poduzeća, zaposlenici, Applied Ceramics d.o.o.
(business quality, employees, Applied Ceramics d.o.o.)
Sažetak
Upravljanje kvalitetom predstavlja radnje koje određuju politiku kvalitete, ciljeve i odgovornosti te se ostvaruju kroz planiranje, praćenje, osiguravanje i poboljšavanje kvalitete. Kvaliteta u kontekstu poslovnih procesa definira se u okviru kvalitete proizvoda, usluga, korektan odnos prema zaposlenicima i vlastima te zaštita okoliša. Prisutan je trend da potrošači postavljaju visoke zahtjeve u pogledu kvalitete, iz tog razloga su poduzeća primorana neprekidno unapređivati i ulagati u svoje zaposlenike kako bi ostali konkurentni na tržištu. Jedna od najbitnijih stavki održavanja kvalitete u poduzeću su ljudski resursi koji predstavljaju znanje, vještine, sposobnosti, motivaciju kojom poduzeće raspolaže odnosno oni su glavni pokretač razvitka poduzeća. Kod upravljanja kvalitetom poslovnih procesa važna je strategija poslovanja koja se usredotočuje na motivaciju zaposlenika i konkurenciju. U konačnici proces upravljanja kvalitetom podrazumijeva ispunjavanje zahtjeva korisnika, unapređenje produktivnosti, postizanje troškovne efikasnosti i tržišnu prepoznatljivost. Motivirani zaposlenici su glavni pokretači kvalitetnog obavljanja posla i njihovo zadovoljstvo utječe na rezultate poduzeća. Odlazak na posao povezuje obavljanje zadataka te komunikaciju i dobar odnos sa zaposlenicima, poštivanje pravila i politika poduzeća zatim želja za usavršavanjem i napredovanjem u svrhu vlastitog zadovoljstva. Svaki proizvod ili usluga imaju kvalitetu koja se uspoređuje s nekim unaprijed određenim standardima koje su postavili ljudi, što znači da se u svim segmentima pojavljuju ljudi odnosno zaposlenici kao sudionici stvaranja kvalitete. Na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o. prikazano je upravljanje kvalitetom i zaposlenicima, također je proveden anketni upitnik o zadovoljstvu zaposlenika kvalitetom rada. Usmjerenost na izvrsnost znači imati potrebu unapređivati prvenstveno sebe, svoje znanje i vještine, a kako živimo i radimo u zajednici stalno smo izloženi socijalnoj i radnoj interakciji gdje svojim kompetencijama širimo svoje ideje i unapređujemo okruženje u kojem živimo i radimo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka