Pregled bibliografske jedinice broj: 1147521
Korištenje društvenih mreža za komuniciranje s dionicima u socijalnim samoposlugama
Korištenje društvenih mreža za komuniciranje s dionicima u socijalnim samoposlugama // MIPRO 2021 Proceedings of the 44th international convention / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 1679-1684 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1147521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje društvenih mreža za komuniciranje s
dionicima u socijalnim samoposlugama
(Using social networks to communicate with
stakeholders in social supermarkets)
Autori
Knežević, Blaženka ; Škrobot, Petra ; Sosa Meštrović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2021 Proceedings of the 44th international convention
/ Skala, Karolj - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021, 1679-1684
Skup
44th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.09.2021. - 01.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna komunikacija ; društvene mreže ; socijalne samoposluge ; dionici
(digital communication ; social networks ; social supermarkets ; stakeholders)
Sažetak
Socijalne samoposluge su noviji oblik organizacija koje djeluju kao posrednici u lancu opskrbe hranom, a intenzivno se razvijaju u Europi kao posljedica gospodarske krize 2008.-2014. Njihova glavna funkcija je učinkovita raspodjela viškova proizvoda iz tradicionalnih opskrbnih lanaca hranom ljudima koji žive u težoj materijalnoj oskudici ili siromaštvu. U ovom radu objašnjavaju se glavna obilježja socijalnih samoposluga i njihovih dionika, a zatim se pozornost usmjerava na korištenje društvenih mreža u njihovoj svakodnevnoj komunikaciji s glavnim grupama njihovih dionika. Prvi cilj rada je objasniti kako se društvene mreže mogu koristiti kao učinkovit komunikacijski alat u svakodnevnom poslovanju u specifičnim i novim oblicima organizacija koje djeluju kao posrednici između profitnog i neprofitnog sektora. Drugi cilj je objasniti intenziviranje korištenja društvenih mreža u takvim organizacijama. Kako bi se postigli ti ciljevi, provedeno je primarno istraživanje metodom studije slučaja na tri uspješna primjera iz prakse u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb