Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147465

Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”


Morić, Anamarija
Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”
(Evaluating students with the educational game "Colloquium of luck")

Autori
Morić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2021

Stranica
100

Mentor
Majnarić, Igor

Ključne riječi
vrednovanje, edukacija, igra, podna aplokacija
(evaluation, education, game, print floor application)

Sažetak
Stare i tradicionalne metode učenja sve se manje preporučuju u edukacijskom procesu. Opći trend je izrada novih modernih metoda odgoja koja će implementirati suvremenu tehnologiju i igre u fazi edukacije i vrednovanja znanja. Diplomski rad pod nazivom Vrednovanje studenata edukacijskom igrom ''Kolokvij sreće'' namijenjen je za studente tehnološkog i dizajnerskog smjera Grafičkog fakulteta sveučilišta u Zagrebu te mu je cilj ostvariti bolje ishode učenja iz kolegija Katedre za tiskarske procese. Igra je zamišljena kao podna aplikacija od 32 polja, od kojih su 3 sponzorska, 12 praktičnih i 17 teorijskih pitanja. Pitanja su koncipirana u tri kategorije (lagano – 1 bod, srednje – 2 boda, teža - 3 boda) pri čemu je prolazna ocjena određena pragom od 50%. Za izradu podne aplikacije igre korišten je printer-rezač Roland LEC 300 i jednobojna plava folija marke Kemica plus i transparentna mat laminacija. Za izradu 96 pitanja korišten je tiskarski stroj Konica Minolta Acurio 3070 i tiskovna podloga Sappi Vantage Silk 300 gm2. Za vrednovanje uspješnosti projekta korištena je anketa koja je nastala nakon sudjelovanja 16 studenata ( sa svih razina Grafičkog fakulteta sveučilišta u Zagrebu). Pomoću ankete se ispitala tehnička uspješnost realizacije projekta i ocjenjivanje znanja iz područja cjelokupne grafičke tehnologije. Rezultati ankete jasno pokazuju da su ispitanici zadovoljni, te prosjek ocjena sa sve tri razine studija (preddiplomskog, diplomskog, doktorskog) iznosi 4, 4 (od maksimalnih 5.0).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Igor Majnarić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Morić, Anamarija
Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Morić, A. (2021) 'Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mori\'{c}, Anamarija}, year = {2021}, pages = {100}, keywords = {vrednovanje, edukacija, igra, podna aplokacija}, title = {Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sre\'{c}e”}, keyword = {vrednovanje, edukacija, igra, podna aplokacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mori\'{c}, Anamarija}, year = {2021}, pages = {100}, keywords = {evaluation, education, game, print floor application}, title = {Evaluating students with the educational game "Colloquium of luck"}, keyword = {evaluation, education, game, print floor application}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font