Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1147269

IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA ŽIVOTA


Hranjec, Mirjam Elena
IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA ŽIVOTA, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1147269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA ŽIVOTA
(Children's Play During the First 10 Years)

Autori
Hranjec, Mirjam Elena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2021

Stranica
35

Mentor
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
igra ; razvoj ; predškolska dob ; školska dob
(play ; development ; early and preschool education ; primary education)

Sažetak
Igra je aktivnost svojstvena za period djetinjstva te je neizostavan dio dječje svakodnevice. Prema mnogim istraživanjima, igra potiče holistički razvoj te pomoću nje dijete usvaja brojne vještine i spoznaje. Osim toga, igra je u korelaciji s pozitivnim emocijama i osjećajem ugode te je usko povezana s razvojem prijateljstva i prosocijalnih ponašanja. Ona može započeti spontano ili je aktivnost organizirana od strane odgojitelja/ učitelja. Cilj ovoga rada je utvrditi zajedničke karakteristike igara koje su preferirane u pojedinom razvojnom stadiju (dobnoj skupini) te frekventnost implementacije određene skupine igara u sklopu odgojno-obrazovnih ustanova. U istraživanju je sudjelovalo sto odgojno-obrazovnih djelatnika (učitelja i odgojitelja). Podatci su prikupljani pomoću anonimnog upitnika mrežnim putem. Rezultati vezani uz ranu i predškolsku dob su pokazali da se u jasličkoj dobi najviše koriste igre u kojima je važan ritam i ponavljanje, a u kasnijim razdobljima socijalna komponenta igrovne interakcije ima veću ulogu. S vremenom se razvija složenost igara te simboli i pravila u igri postaju sve važniji. U periodu primarnog obrazovanja sportske igre imaju sve veću ulogu. Istraživanje je pokazalo kako je preferencija korištenja igara lovljenja, skrivanja te igara s brojalicom opada kako dob učenika raste. U trećem i četvrtom razredu popularnije su momčadske i natjecateljske igre. Prikupljeni podatci su ukazali na to da je najčešće korištena skupina igara s rukama, a igra s pikulama je najmanje korištena (od ponuđenih skupina igara). Ovaj rad sadrži pregled razvojnih razdoblja relevantnih za kontekst ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te primarnog obrazovanja u korelaciji sa sažetim opisom igara koje su ispitanici pridružili određenoj dobnoj skupini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Srna Jenko Miholić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Hranjec, Mirjam Elena
IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA ŽIVOTA, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Hranjec, M. (2021) 'IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA ŽIVOTA', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hranjec, Mirjam Elena}, year = {2021}, pages = {35}, keywords = {igra, razvoj, pred\v{s}kolska dob, \v{s}kolska dob}, title = {IGRA KROZ PRVIH DESET GODINA \v{Z}IVOTA}, keyword = {igra, razvoj, pred\v{s}kolska dob, \v{s}kolska dob}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hranjec, Mirjam Elena}, year = {2021}, pages = {35}, keywords = {play, development, early and preschool education, primary education}, title = {Children's Play During the First 10 Years}, keyword = {play, development, early and preschool education, primary education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font