Pregled bibliografske jedinice broj: 1147266
Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju
Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju // Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja / Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia ; Nikičić, Igor (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 25-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1147266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju
(Specifics of Minecraft implementation in primary education)
Autori
Vanek, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
ISBN
978-953-8371-04-2
Skup
Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.09.2021. - 11.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izazovi, Minecraft, mogućnosti, prednosti, primarno obrazovanje
(challenges, Minecraft, opportunities, benefits, primary education)
Sažetak
Kako bi suvremeno obrazovanje bilo u skladu s potrebama i interesima suvremenog učenika, važno je osuvremenjivati igre koje se provode u nastavi. Jedan od načina osuvremenjivanja igre u nastavi je implementacija video igre Minecraft, stoga je cilj ovoga istraživanja temeljem pregleda relevantne literature i rezultata ranije provedenih istraživanja prikazati specifičnosti implementacije video igre Minecraft u nastavu primarnog obrazovanja s naglaskom na mogućnosti, prednosti i izazove te iskustva učenika i učitelja. Rezultati ovoga istraživanja ukazuju da Minecraft nudi brojne mogućnosti za primjenu u primarnom obrazovanju, a time primarno učenicima donosi i prednosti poput poticanja inovativnosti i kreativnosti, boljeg razumijevanja povijesnih sadržaja, motivacije, unaprjeđivanja kritičkog mišljenja, digitalnog građanstva, induktivnog i deduktivnog zaključivanja, sposobnosti donošenja odluka i sl. Neke od navedenih prednosti potvrđene su iskustvima učitelja i učenika koji su sudjelovali u ranijim istraživanjima. Osim toga, Minecraft donosi i izazove koji ukazuju na važnost zadovoljavajuće infrastrukture te informacijsko-komunikacijskih vještina učitelja i učenika. Naposljetku, važno je daljnje istraživanje specifičnosti koje ima implementacija Minecrafta u nastavu primarnog obrazovanja kako bi se moglo što bolje informirati učitelje o mogućnostima, prednostima i izazovima koje u poučavanju donosi Minecraft. Ovo istraživanje doprinosi praksi jer prvenstveno učiteljima primarnog obrazovanja donosi te informacije kako bi ih se potaknulo na implementaciju Minecrafta u njihovu nastavnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)