Pregled bibliografske jedinice broj: 1147109
Edukacijska tehnologija u suvremenoj nastavi informatike
Edukacijska tehnologija u suvremenoj nastavi informatike // Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 128-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1147109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijska tehnologija u suvremenoj nastavi informatike
(Educational technology in contemporary informatics instruction)
Autori
Rakić, Krešimir ; Brajković, Emil ; Rosić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije
/ Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016, 128-137
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3rd International Scientific Conference Pedagogy, Education and Instruction
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje, edukacijska tehnologija, edukacijska robotika, simulacijska okruženja
(education, educational technology, educational robotics, simulation environments)
Sažetak
Suvremeno obrazovanje se danas suočava sa izazovom pripreme učenika i studenata za novu, multikulturnu i interdisciplinarnu stvarnost. Tehnološka znanja i sposobnosti koje nadilaze usko specijalizirana područja postaju ključne osobine potrebne u modernoj industriji i životu općenito. Ovakve društvene okolnosti uvjetuju potrebu za obrazovnim metodama koje će omogućiti razvoj kreativnog razmišljanja, donošenja odluka, rješavanje problema, komunikacije i vještine timskog rada i njihovo stavljanje u kontekst stečenog znanja. Edukacijska tehnologija predstavlja proučavanje i praktičnu primjenu tehnoloških procesa i resursa, njihovo kreiranje, upotrebu i upravljanje s ciljem olakšavanja učenja i poboljšanja performansi podučavanja. Ona uključuje sve valjane i pouzdane primijenjene obrazovne znanosti te procese i postupke koji su izvedeni iz znanstvenih istraživanja, kao i tehnološku opremu namijenjenu primjeni u obrazovnom procesu te teorijske, algoritamske ili heurističke procesa koji se pri tome odvijaju. U ovom radu opisane su dvije kategorije tehnologijom potpomognute nastave: edukacijska robotika i upotreba simulacijskih okruženja. Edukacijska robotika predstavlja vrijedan alat za razvoj kognitivnih i socijalnih vještina kod učenika svih obrazovnih razina, kao i podršku u učenju i poučavanju. Simulacijska okruženja predstavljaju bogati kontekst koji se može koristiti za poučavanje koncepata računarstva, uključujući i one složene i apstraktne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)