Pregled bibliografske jedinice broj: 1147019
KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU
KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU // Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana
Budva, Crna Gora, 2019. str. 65-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1147019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU
(INCLUSIVE SCHOOL CHARACTERISTICS AND THE ROLE OF THE DIRECTOR IN ITS DEVELOPMENT)
Autori
Karačić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana
/ - , 2019, 65-80
ISBN
978-9940-9976-0-1
Skup
Obrazovanje i suvremeno društvo
Mjesto i datum
Budva, Crna Gora, 18.10.2019. - 20.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inkluzivna škola, ravnatelj, kompetencije ravnatelja.
(Inclusive School, Director, Principal Competences)
Sažetak
U radu će se predstaviti karakteristike inkluzivne škole i kompetencije koje treba imati ravnatelj škole da bi ju uspješno vodio i kako bi ista uspješno funkcionirala. Cilj rada je analizirati i predstaviti koje su karakteristike inkluzivne škole, kako razvoju inkluzivne škole mogu doprinijeti njezini akteri (nastavnici, učenici, roditelji i stručni suradnici), a naročito ravnatelji kao pedagoški rukovoditelji. Predstavljeni su teorijski okviri za razumijevanje karakteristika inkluzivne škole, različite kompetencije koje treba posjedovati ravnatelj, rezultati istraživanja koji potvrđuju pozitivne efekte uvažavanja kompetencija ravnatelja, te vrste, značaj i uloga kompetencija ravnatelja neophodnih za rad i vođenje inkluzivne škole. Od metoda u radu će se koristiti metoda teorijske analize, a od tehnika, tehnika analize sadržaja. Škole kojima rukovode ravnatelji koji posjeduju razvijene neophodne kompetencije za rad u inkluzivnoj školi, postižu bolje i kvalitetnije rezultate u radu sa učenicima sa kojima rade, a škola se uspješnije razvija i odgovara potrebama svih svojih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija