Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146595

Digitalna transformacija i praćenje potrošača u prodaji vozila


Radoš, Ivan; Hajnić, Miljenko; Radoš, Ivona
Digitalna transformacija i praćenje potrošača u prodaji vozila // MIPRO Proceedings 2020 / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1715-1719 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1146595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna transformacija i praćenje potrošača u prodaji vozila
(Digital transformation of monitoring customer behaviour in the cars sales)

Autori
Radoš, Ivan ; Hajnić, Miljenko ; Radoš, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO Proceedings 2020 / Skala, Karolj - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1715-1719

ISBN
978-953-322-412-1

Skup
43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
potrošač, ponašanje, digitalizacija, predikcija, prodaja automobila, marketing
(customer behaviour, digitalization, predictions, car sales, marketing)

Sažetak
Monitoring customers' behaviour to improve the quality of services and goods is the daily routine of any successful company. Quality of firm services can be improved with effective planning, smart targeting potential customers and reducing operational expenses to the adequate level. Digitalization of available data and analysing those data can bring new information and insights that are invisible on a first sight. This paper brings results of the quantitative research based on collected data from car buyers and car dealers in the Republic of Croatia during 5 years period. By correlating variables of the vehicle price, customer’s gender, distance between customer’s location, vehicle length and place where the vehicle was bought we provided several answers that any marketing department may use for car sales market researches and preparing customers targeting. Knowing customers, their behaviour and needs makes it easier for firms to predict future trends. Since the data itself was provided by one large car sales company, the paper will focus on the car sales. In this paper, we analysed available data using computer programs and concluded that the relations between correlating variables give useful information for all participant in the car sales market and that information can lead to reducing firm expenses on car sales marketing campaigns, reaching more potential customers and increasing firm income.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Radoš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

ieeexplore.ieee.org

Citiraj ovu publikaciju:

Radoš, Ivan; Hajnić, Miljenko; Radoš, Ivona
Digitalna transformacija i praćenje potrošača u prodaji vozila // MIPRO Proceedings 2020 / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1715-1719 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Radoš, I., Hajnić, M. & Radoš, I. (2020) Digitalna transformacija i praćenje potrošača u prodaji vozila. U: Skala, K. (ur.)MIPRO Proceedings 2020.
@article{article, author = {Rado\v{s}, Ivan and Hajni\'{c}, Miljenko and Rado\v{s}, Ivona}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1715-1719}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}, pona\v{s}anje, digitalizacija, predikcija, prodaja automobila, marketing}, isbn = {978-953-322-412-1}, title = {Digitalna transformacija i pra\'{c}enje potro\v{s}a\v{c}a u prodaji vozila}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}, pona\v{s}anje, digitalizacija, predikcija, prodaja automobila, marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rado\v{s}, Ivan and Hajni\'{c}, Miljenko and Rado\v{s}, Ivona}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1715-1719}, keywords = {customer behaviour, digitalization, predictions, car sales, marketing}, isbn = {978-953-322-412-1}, title = {Digital transformation of monitoring customer behaviour in the cars sales}, keyword = {customer behaviour, digitalization, predictions, car sales, marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font