Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146142

Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma


Slunjski, Ivona
Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1146142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma
(The effectiveness of the Verbotonal method in German language teaching: case study of an elementary school student with selective mutism and normal hearing status)

Autori
Slunjski, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2021

Stranica
56

Mentor
Dobrić, Arnalda ; Lütze-Miculinić, Marija

Ključne riječi
verbotonalna metoda, selektivni mutizam, anksioznost, inkluzija
(verbotonal method, selective mutism, anxiety, inclusion)

Sažetak
Rad se bavi testiranjem verbotonalne metode kod učenika uredna sluha, ali s problemima govorno- jezične prirode, a time se testira i njena učinkovitost u nastavi njemačkog jezika. Verbotonalna metoda Petra Guberine je osmišljena s ciljem razvoja i rehabilitacije slušanja i govora, ali se pokazala učinkovitom i u postizanju napretka govorno-jezičnih funkcija. Njezina se učinkovitost testira na slučaju učenika s poremećajem selektivni mutizam, kojeg karakterizira nemogućnost govora u socijalnim situacijama, a spada u anksiozne poremećaje. Teorijski dio rada nam daje definiciju poremećaja te opisuje najvažnije simptome, najčešće komorbiditete te daje terapijski prikaz. Također, u teorijskom je dijelu opisana verbotonalna metoda i njene relevantne postavke u kontekstu rehabilitacije i učenja stranog jezika. Praktični dio sadrži prikaz testiranja verbotonalne metode, a fokus je na analizi šest audio snimki kojima se utvrdio napredak u izgovoru, leksičkom dosjećanju te sintaksi. U zadnjem, metodičkom dijelu je prikazano na koji se način može prilagoditi nastava s učenikom sa selektivnim mutizmom po postavkama verbotonalne metode. Iako učenik nije uspio dostići razinu svojih vršnjaka u pogledu govorno-jezičnog razvoja, analizom rezultata utvrđen je blaži, ali zamjetan napredak u obliku psihičkog i tjelesnog opuštanja, povećane zainteresiranosti i motivacije te je postao funkcionalniji u jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Lutze-Miculinić (mentor)

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Ivona
Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Slunjski, I. (2021) 'Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Slunjski, Ivona}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {verbotonalna metoda, selektivni mutizam, anksioznost, inkluzija}, title = {U\v{c}inkovitost verbotonalne metode u nastavi njema\v{c}koga jezika: opis slu\v{c}aja u\v{c}enika urednoga slu\v{s}noga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma}, keyword = {verbotonalna metoda, selektivni mutizam, anksioznost, inkluzija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Slunjski, Ivona}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {verbotonal method, selective mutism, anxiety, inclusion}, title = {The effectiveness of the Verbotonal method in German language teaching: case study of an elementary school student with selective mutism and normal hearing status}, keyword = {verbotonal method, selective mutism, anxiety, inclusion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font