Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146139

Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice


Rajaković, Mirna
Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1146139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice
(Picturebooks: Interactive materials for listening development)

Autori
Rajaković, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2021

Stranica
92

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
interaktivni materijali, razvoj slušanja, slikovnica, djeca sa slušnim oštećenjem
(interactive materials, hearing development, picture book, children with hearing impairments)

Sažetak
Diplomski rad daje pregled teorijskih određenja slikovnice kroz njezine različite funkcije, vrste i uloge u djetetovom životu. Slikovnica, prva djetetova knjiga, u svojoj osnovi nosi obilježje interaktivnosti, potiče razvoj slušanja i govora, pa tako i oblikuje djetetov vokabular. Naglašava se i važnost čitanja raznolikih slikovnica, u cilju razvoja čitalačke pismenosti i afektivnosti prema čitanju. Roditelji imaju ulogu usmjeravanja u procesu interaktivnog čitanja – slikovnica se tako ostvaruje i u svom rehabilitacijskom kontekstu što ju čini vrijednim edukacijskim materijalom za djecu sa slušnim oštećenjem. Kako bi se mogli objasniti zadaci i procesi rehabilitacije po verbotonalnoj metodi, rad sadrži i pregled razvojnih obilježja djece s oštećenjem sluha te klasifikaciju oštećenja sluha. Metodički dio rada bavi se primjenom autorske interaktivne slikovnice „Vrline mišice Line“ koja kroz temu dječjih vrlina ističe važnost izgradnje pozitivne slike o sebi i svijetu te razvija slušanje, govor i pokret. Slikovnica, kao produkt diplomskog rada, zamišljena je kao slojevit edukacijski materijal kojim je moguće uvježbavati razne razvojne, društvene i komunikacijske vještine kroz duži period vremena njezinog korištenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajaković, Mirna
Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Rajaković, M. (2021) 'Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rajakovi\'{c}, Mirna}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {interaktivni materijali, razvoj slu\v{s}anja, slikovnica, djeca sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem}, title = {Interaktivni materijali za razvoj slu\v{s}anja na primjeru slikovnice}, keyword = {interaktivni materijali, razvoj slu\v{s}anja, slikovnica, djeca sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rajakovi\'{c}, Mirna}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {interactive materials, hearing development, picture book, children with hearing impairments}, title = {Picturebooks: Interactive materials for listening development}, keyword = {interactive materials, hearing development, picture book, children with hearing impairments}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font