Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1146123

Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem


Vampovac, Elena
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1146123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem
(The role of the school libraries in working with hearing impaired children)

Autori
Vampovac, Elena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.06

Godina
2021

Stranica
69

Mentor
Dobrić, Arnalda ; Banek Zorica, Mihaela

Ključne riječi
školska knjižnica, oštećenje sluha, učenici sa slušnim oštećenjem, provjera pročitane lektire
(school library, hearing impairment, students with hearing impairment, reading reading)

Sažetak
Tema ovog rada su školske knjižnice u radu s djecom slušnog oštećenja. U prvom teorijskom djelu rada objašnjeni su i prikazani osnovni pojmovi oštećenja sluha za bolje razumijevanje i shvaćanje oštećenja sluha. Nakon toga slijedi opis školske knjižnice te sukladno tomu i knjižnične službe i usluge za gluhe. U praktičnome dijelu je provedeno istraživanje u kojem se htjelo uvidjeti koliko su školski knjižničari upoznati s djecom slušnog oštećenja. Istraživanje se provodilo na području Virovitičko-podravske županije, a sudjelovalo je 50% ispitanika od ukupnog broja potencijalnih ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da školski knjižničari nemaju puno iskustva u radu s takvom djecom. Nadalje, posljednji dio ovog rada je metodski dio koji sadrži primjere radionica za provjeru pročitane lektire za četvrti, peti i osmi razred osnovne škole. Osim toga zadane su aktivnosti za razvoj i poboljšanje slušne pažnje slušnog pamćenja i slušnog procesiranja za djecu osnovnoškolske dobi jer možda im nije dijagnosticirano oštećenje sluha, ali postoji mogućnost da imaju problem s navedenim. Navedene vježbe može provoditi knjižničar, koji je ujedno i fonetičar ili u dogovoru s vanjskim suradnikom fonetičarom. Fonetičar osmišljava vježbe, a knjižničar ih provodi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mihaela Banek Zorica (mentor)

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vampovac, Elena
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Vampovac, E. (2021) 'Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vampovac, Elena}, year = {2021}, pages = {69}, keywords = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, o\v{s}te\'{c}enje sluha, u\v{c}enici sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem, provjera pro\v{c}itane lektire}, title = {Uloga \v{s}kolskih knji\v{z}nica u radu s djecom sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem}, keyword = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, o\v{s}te\'{c}enje sluha, u\v{c}enici sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem, provjera pro\v{c}itane lektire}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vampovac, Elena}, year = {2021}, pages = {69}, keywords = {school library, hearing impairment, students with hearing impairment, reading reading}, title = {The role of the school libraries in working with hearing impaired children}, keyword = {school library, hearing impairment, students with hearing impairment, reading reading}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font