Pregled bibliografske jedinice broj: 1146123
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1146123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa
slušnim oštećenjem
(The role of the school libraries in working with
hearing impaired children)
Autori
Vampovac, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2021
Stranica
69
Mentor
Dobrić, Arnalda ; Banek Zorica, Mihaela
Ključne riječi
školska knjižnica, oštećenje sluha, učenici sa slušnim oštećenjem, provjera pročitane lektire
(school library, hearing impairment, students with hearing impairment, reading reading)
Sažetak
Tema ovog rada su školske knjižnice u radu s djecom slušnog oštećenja. U prvom teorijskom djelu rada objašnjeni su i prikazani osnovni pojmovi oštećenja sluha za bolje razumijevanje i shvaćanje oštećenja sluha. Nakon toga slijedi opis školske knjižnice te sukladno tomu i knjižnične službe i usluge za gluhe. U praktičnome dijelu je provedeno istraživanje u kojem se htjelo uvidjeti koliko su školski knjižničari upoznati s djecom slušnog oštećenja. Istraživanje se provodilo na području Virovitičko-podravske županije, a sudjelovalo je 50% ispitanika od ukupnog broja potencijalnih ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da školski knjižničari nemaju puno iskustva u radu s takvom djecom. Nadalje, posljednji dio ovog rada je metodski dio koji sadrži primjere radionica za provjeru pročitane lektire za četvrti, peti i osmi razred osnovne škole. Osim toga zadane su aktivnosti za razvoj i poboljšanje slušne pažnje slušnog pamćenja i slušnog procesiranja za djecu osnovnoškolske dobi jer možda im nije dijagnosticirano oštećenje sluha, ali postoji mogućnost da imaju problem s navedenim. Navedene vježbe može provoditi knjižničar, koji je ujedno i fonetičar ili u dogovoru s vanjskim suradnikom fonetičarom. Fonetičar osmišljava vježbe, a knjižničar ih provodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb