Pregled bibliografske jedinice broj: 1145909
Natjecateljski mezociklus kod rukometaša početnika s naglaskom na poučavanje fintiranja
Natjecateljski mezociklus kod rukometaša početnika s naglaskom na poučavanje fintiranja // Zbornik radova 19. godišnje međunarodne konferencije KONDICIJSKA PRIPREMA SPORTAŠA 2021 / Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor ; Krakan, Ivan (ur.).
Zagreb, 2021. str. 282-286 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1145909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Natjecateljski mezociklus kod rukometaša početnika
s naglaskom na poučavanje fintiranja
(Competitive mesocycle in beginner handball players
with an emphasis on teaching feinting)
Autori
Henigman, David ; Ohnjec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 19. godišnje međunarodne konferencije KONDICIJSKA PRIPREMA SPORTAŠA 2021
/ Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor ; Krakan, Ivan - Zagreb, 2021, 282-286
Skup
19. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2021."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.02.2021
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rukomet, motorička znanja, metode poučavanja, jednostruka finta, program rada
(handball, motor skills, teaching methods, single feint, work program)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je prikazati natjecateljski mezociklus rukometaša početnika (9-11 godina) s detaljnim prikazom poučavanja fintiranja s loptom.Program poučavanja varki proveden je tijekom drugog natjecateljskog perioda rukmometaša početnika.U tom razdoblju provedeno je ukupno 54 treninga od čega je na 18 treninga naglasak bio na unaprjeđenju fintiranja.Program rada koji je korišten u ovom istraživanju jedan je oblik nadogradnje na tradicionalne metode učenja. Prema Papić, R. i Papić, M. (2014) „kidgrid“ podne ljestve potiču djecu na samostalno učenje fintiranja jer kvadrati u mreži djecu uče promjeni pravca bez trenerskog ispravljanja, a djeci se pri igri 1:1 dopušta mogućnost odabira drugačijih rješenja (drugih finti) kako bi se stalno prilagođavala realnoj situaciji u igri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija