Pregled bibliografske jedinice broj: 1145586
Korištenje infrastrukture oblaka u obrazovanju
Korištenje infrastrukture oblaka u obrazovanju // Program i knjiga sažetaka Studentske konferencije znanosti i umjetnosti / Prskalo, Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 28-28 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1145586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje infrastrukture oblaka u obrazovanju
(Using cloud infrastructure in education)
Autori
Telebar, Adriana ; Vrbanec, Tedo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Program i knjiga sažetaka Studentske konferencije znanosti i umjetnosti
/ Prskalo, Ivan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 28-28
Skup
Studentska konferencija znanosti i umjetnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Cloud ; e-obrazovanje ; Moodle ; LMS
(Cloud ; e-learning ; Moodle ; LMS)
Sažetak
E-obrazovanje ima tehnološki i pedagoški aspekt. Oba aspekta podrazumijevaju pomoć računalno- komunikacijske tehnologije u procesu učenja: u tehnološkom smislu kao obrazovanje, a u pedagoškom kao interaktivni proces učenja. E- obrazovanje u Hrvatskoj se odvija uz pomoć usluga koje nude privatne i javne ustanove, škole i visoka učilišta svih vrsta i razina, te dvije specifične javne ustanove: Sveučilišni računalni centar (SRCE) i Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet. Za e-obrazovanje se sve više koristi infrastruktura u oblaku, koja je opisana u radu. Prikazani su protagonisti e-obrazovanja u Hrvatskoj i njihovi napori u unapređenju i promociji infrastrukture oblaka u funkciji e- obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)