Pregled bibliografske jedinice broj: 1145437
Značaj tjelesne aktivnosti za djecu predškolske dobi sa down sindromom
Značaj tjelesne aktivnosti za djecu predškolske dobi sa down sindromom // Zbornik radova 23. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske, / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 452-457 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1145437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj tjelesne aktivnosti za djecu predškolske
dobi sa down sindromom
(Significance of physical activity for preschool
children with down syndrome)
Autori
Tadić, Katarina ; Horvat, Vatroslav ; Hraski, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 23. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske,
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 452-457
ISBN
978-953-7965-01-3
Skup
23 Ljetna škola kineziologa
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna aktivnost, rana i predškolska dob, down sindrom
(physical activity, early and preschool age, down syndrome)
Sažetak
Razvoj motorike, kao i cjelokupan razvoj djece s DS-om, prolazi iste razvojne stupnjeve kao u prosječne djece, ali sa znatnim vremenskim razlikama. Djeca s DS-om rado prihvaćaju zadatke s područja motorike, uče metodom imitacije od svojih vršnjaka, ali im je potrebno više vremena za uvježbavanje pojedinih aktivnosti. Primjerenim programom i metodama rada mogu se ublažiti razlike i zato je uključivanje djece s DS-om vrlo važan čimbenik za njihov sveukupan razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb