Pregled bibliografske jedinice broj: 1145422
Dijagnostika motoričkih sposobnosti i antropometrijskih karakteristika djece predškolske dobi
Dijagnostika motoričkih sposobnosti i antropometrijskih karakteristika djece predškolske dobi // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 18-23 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1145422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijagnostika motoričkih sposobnosti i
antropometrijskih karakteristika djece
predškolske dobi
(Diagnostic of motor abilities and anthropometric
characteristics of preschool children)
Autori
Hraski, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Suodnos metodičke teorije i prakse
/ Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 18-23
ISBN
978-953-8115-59-2
Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Mjesto i datum
Sljeme, Hrvatska, 13.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
testiranje, motorika, morfologija, rana i predškolska dob
(testing, motor abilities, morphology, early and preschool age)
Sažetak
Kako bi se pravilno djelovalo na razvoj antropoloških obilježja djece tjelesno vježbanje se mora odvijati u skladu s njihovim anatomskofiziološkim karakteristikama i u skladu s aktualnim stanjem antropološkoga statusa djece predškolske dobi. Prilikom planiranja i programiranja rada treba voditi računa o izboru i primjeni metodičkih organizacijskih oblika rada, doziranju, distribuciji i kontroli opterećenja te praćenju i valorizaciji učinaka rada. Stoga je u ranome i predškolskome odgoju važno ustupiti mjesto dijagnostičkim postupcima te provoditi testiranja i pratiti razvoj svakoga djeteta. Dijagnostički postupci provode se s ciljem utvrđivanja inicijalnoga stanja djeteta, vrednovanja postignutih efekata rada u pojedinim ciklusima tjelesne aktivnosti te radi planiranja i programiranja daljnjega tijeka kineziološke edukacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija