Pregled bibliografske jedinice broj: 1145305
Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata
Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1145305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na
percepciju i imidž marke kod studenata
(The Influence of Objectification of Women in
Advertising on Students' Perception and Intention
of Brand Purchase)
Autori
Badurina-Dudić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.10
Godina
2018
Stranica
25
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
objektivizacija, oglašavanje. liberalnost, percepcija, imidž
(objectification, advertising. liberality, perception, image)
Sažetak
Tema kojom se ovaj rad bavi je utjecaj objektivizacije žena u oglašavanju na percepciju i imidž marke kod studenata. Osim toga proučava utječe li liberalnost studenata na promjenu percepcije i imidž marke. Kako objektivizacija postaje sve veći problem u današnjem društvu, ovaj rad nastoji što bliže prikazati posljedice objektivizacije žena u oglašavanju koje mogu nanijeti štetu poduzeću koje se koristi takvim oglašavanje. Posljedice stoga mogu biti narušeni imidž marke te izgubljeno povjerenje potrošača. S obzirom da je imidž neke marke vrlo bitan čimbenik koji definira uspješnost marke, svako poduzeće bi trebalo pažljivo kreirati identitet svoje marke, čiji elementi zajedno tvore imidž marke. Također uzimajući u obzir događanja u svijetu, može se uočiti da su ljudima, posebice mlađima sve više bitnija sloboda i jednakost što ih svrstava u liberalne osobe. Kao takve, liberalne osobe bi trebale više osuđivati objektivizaciju žena u oglašavanju što i nastoji ovaj rad dokazati. Temeljem prijašnjih istraživanja, koja su prikazana kasnije u radu, dokazan je štetan utjecaj objektivizacije žena kod mladih djevojaka koji se posebice očituje u gubitku samopouzadanja. No štetan utjecaj na percepciju marke i imidž marke nije toliko detaljno istražen, stoga dobiveni i prokomentirani rezultati ovog istraživanja mogu pomoći u daljnim istraživanjima. Dakle u radu je objašnjena tema kojom se ovo istraživanje bavi, odnosno pojmovi vezani uz temu kao i predstavljene istraživačke hipoteze, cilj i rezultati istraživanja a samim time i dobiveni zaključci vezani uz provedeno istraživanje. Ovo istraživanje je pokazalo da studenti uglavnom ne osuđuju objektivizaciju žena u oglašavanju te da čak niti liberalniji studenti ne osuđuju objektivizaciju više nego oni manje liberalni. Nadalje oni studenti koji ipak osuđuju liberalizaciju, više je doživljavaju u oglasima odabranih marki, imaju negativniju percepciju o navedenim markama te smatraju da je narušen imidž tih maraka
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija