Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1145199

Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata


Rupčić, Ivana
Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1145199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata
(Factors influencing the selection of Erasmus destination and the post-buy reaction of Erasmus students)

Autori
Rupčić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2020

Stranica
53

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Erasmus, Sveučilište u Rijeci, proces donošenja odluka, zadovoljstvo potrošača, osobni čimbenici, društveni čimbenici, psihološki čimbenici, postkupovna reakcija, Erasmus studenti
(Erasmus, University of Rijeka, decision making process, satisfaction consumer, personal factors, social factors, psychological factors, post-purchase reaction, Erasmus students)

Sažetak
Ovaj rad obrađuje temu čimbenika koji utječu na odluku studenata pri odabiru obrazovne ustanove za provedbu Erasmus razmjene te postkupovnu reakciju koja uključuje stupanj ukupnog zadovoljstva, namjeru preporuke i namjeru ponovne kupnje. Za testiranje hipoteza u ovom radu i analizu podataka prikupljenih od 95 Erasmus studenata, koristio se program Excel. Kako bi se došlo do zaključaka o temi rada, postavljeno je 8 hipoteza. Rezultati istraživanja pokazuju da studentima pri odabiru bili važni sljedeći čimbenici: reputacija Sveučilišta, ponuđeni programi na sveučilištu i lokacija. Osim ta 3 čimbenika koja se direktno odnose na Sveučilište, na odluku studenta su utjecali i savjeti drugih studenata, a najveći utjecaj na odluku su imali studenti sami. Kada se gleda po važnosti, osobni profil studenta je imao najveći utjecaj pri odabiru, a odmah nakon toga im je važno da je sveučilište na mjestu koje im je uzbudljivo za život. Udaljenost od zemlje gdje je matična ustanova i veličina razreda su se pokazali kao nevažni čimbenici. Što se tiče postkupovne reakcije nakon provedenog semestra na Sveučilištu, studenti su većinom iskazali zadovoljstvo svim čimbenicima i njihovo ukupno zadovoljstvo je veliko, isto tako iskazali su namjeru preporuke Sveučilišta i namjeru ponovnog dolaska. Također, utvrđeno je da su studentima ukupno zadovoljstvo, namjera preporuke i namjera kupnje vezani za zadovoljstvo važnim čimbenicima, ali još više za nezadovoljstvo njima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Ivana
Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Rupčić, I. (2020) 'Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {Erasmus, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, proces dono\v{s}enja odluka, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, osobni \v{c}imbenici, dru\v{s}tveni \v{c}imbenici, psiholo\v{s}ki \v{c}imbenici, postkupovna reakcija, Erasmus studenti}, title = {\v{C}imbenici koji utje\v{c}u na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata}, keyword = {Erasmus, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, proces dono\v{s}enja odluka, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, osobni \v{c}imbenici, dru\v{s}tveni \v{c}imbenici, psiholo\v{s}ki \v{c}imbenici, postkupovna reakcija, Erasmus studenti}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {Erasmus, University of Rijeka, decision making process, satisfaction consumer, personal factors, social factors, psychological factors, post-purchase reaction, Erasmus students}, title = {Factors influencing the selection of Erasmus destination and the post-buy reaction of Erasmus students}, keyword = {Erasmus, University of Rijeka, decision making process, satisfaction consumer, personal factors, social factors, psychological factors, post-purchase reaction, Erasmus students}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font