Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1145191

Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama


Skupnjak, Dora
Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1145191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama
(Sensory park - benefits, barriers and incetives for its construction in elementary schools)

Autori
Skupnjak, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2020

Stranica
52

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
dobrobit djece, senzorna integracija, Senzorni park, koristi Senzornog parka, nedostatak motivacije učitelja, financijska i prostorna ograničenja
(child welfare, sensory integration, Sensory Park, benefits of Sensory park, lack of teacher motivation, financial and spatial constraints)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti mišljenja i stavove ravnatelja i učitelja osnovnih škola u Republici Hrvatskoj o koristima, barijerama i poticajima izgradnje Senzornog parka u osnovnim školama. Provodilo se kvalitativno istraživanje putem paralelnih, strukturiranih telefonskih intervjua. Rezultati istraživanja pokazali su da je projekt Senzornog parka hvalevrijedan društveno-koristan projekt koji svojim elementima i sadržajima pospješuje dječji razvoj. Tijekom istraživanja, ispitanici su najveći naglasak stavljali na dobrobit i korist djece, uvođenje dodatnih, kreativnih sadržaja za njih te provođenje nastave u prirodi. Ravnatelji su najveći naglasak stavljali na financijska i prostorna ograničenja s kojima se susreću pri uključivanju u takve projekte, dok su učitelji naglašavali veliki nedostatak motivacije kolega za prihvaćanje noviteta. Smatraju da bi veliku ulogu u prihvaćanju inovacija imao osjećaj zadovoljstva i njihovi unutarnji poticaji koji dolaze zbog pohvala i priznanja za dobro odrađen posao. Jedanaest od dvanaest ispitanika oduševljeno je takvim parkom i imaju samo riječi hvale, dok je jedan ispitanik rekao da ne želi Senzorni park u dvorištu svoje škole. Senzorni park je na dobrom glasu u Republici Hrvatskoj i mnoštvo škola ga želi imati. Prijedlozi za buduće voditelje projekta Senzornog parka su: formiranje infrastrukture i fiksne cijene konstrukcije Senzornog parka s kvalitetnijim, čvršćim i održivijim materijalima, uključivanje projekta na društvene mreže (Facebook i Instagram) te izrada web stranice Senzornog parka zbog veće informiranosti, oglašavanja i povećanja zainteresiranosti za izgradnjom parka te organizacija događaja „Dan otvorenih vrata učionice u prirodi“ u postojećem Senzornom parku u Osnovnoj školi Ludbreg, popraćen novinarima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skupnjak, Dora
Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Skupnjak, D. (2020) 'Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Skupnjak, Dora}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {dobrobit djece, senzorna integracija, Senzorni park, koristi Senzornog parka, nedostatak motivacije u\v{c}itelja, financijska i prostorna ograni\v{c}enja}, title = {Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {dobrobit djece, senzorna integracija, Senzorni park, koristi Senzornog parka, nedostatak motivacije u\v{c}itelja, financijska i prostorna ograni\v{c}enja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Skupnjak, Dora}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {child welfare, sensory integration, Sensory Park, benefits of Sensory park, lack of teacher motivation, financial and spatial constraints}, title = {Sensory park - benefits, barriers and incetives for its construction in elementary schools}, keyword = {child welfare, sensory integration, Sensory Park, benefits of Sensory park, lack of teacher motivation, financial and spatial constraints}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font