Pregled bibliografske jedinice broj: 1145184
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1145184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu
namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s
autizmom
(The influence of promotional activities on the
consumer's intent to donate to an organization
dedicated to children with autism)
Autori
Marušić, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2020
Stranica
54
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
autizam, neprofitna organizacija, namjera doniranja, promotivne aktivnosti
(autism, non-profit organization, intention to donate, promotional activities)
Sažetak
Cilj ovog rada je analizirati te utvrditi koji su to čimbenici promocijskih aktivnosti neprofitnih organizacija koji utječu na odluku potrošača te ih potiču da se uključe u doniranje projektu posvećenom pomoći djeci s autizmom. Kako bi se došlo do zaključaka o temi, postavljene su četiri hipoteze. Za testiranje hipoteza u ovom radu i analizu podataka prikupljenih od 210 ispitanika koristila se metoda anketnog upitnika. Prethodna istraživanja potvrdila su kako su društvene mreže pozitivno povezane s namjerom doniranja, a to se potvrdilo i ovim istraživanjem. Razlika između oglasa koji je postavljen online (na društvenim mrežama) i offline (na jumbo plakatu) je statistički značajna. Također, rezultati istraživanja potvrdili su kako emocija odnosno emotivne poruke pozitivno utječu na namjeru doniranja. Uz emociju i društvene mreže, velik utjecaj na sadašnje i buduće donatore imaju i ambasadori neprofitnih organizacija, odnosno osobe koje predstavljaju organizaciju široj javnosti. Stoga preporuka marketerima i neprofitnim organizacijama je da u svoje promotivne aktivnosti uključe emociju (npr. emotivne poruke), da se oglašavaju na društvenim mrežama te da imaju svog ambasadora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija