Pregled bibliografske jedinice broj: 1145006
Dvojna posebnost u predškolskoj dobi: usporedne studije slučaja
Dvojna posebnost u predškolskoj dobi: usporedne studije slučaja, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1145006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvojna posebnost u predškolskoj dobi: usporedne
studije slučaja
(Dual exceptionality in preschool age: Comparative
case studies)
Autori
Vulić, Ema
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
49
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
darovita djeca ; dvojna posebnost ; rani i predškolski odgoj
(gifted children ; dual exceptionality ; early and preschool education)
Sažetak
Kako bi se dobio uvid u karakteristike i razvoj dvoje djece s dvojnom posebnosti, u ovom radu prikazane su dvije studije slučaja provedene u jednoj predškolskoj ustanovi. Studije slučaja uključuju sustavno promatranje djece u skupini, intervjue s roditeljima i članovima stručnog tima, ali i uvid u kontekst razvoja darovitosti u okviru jedne vrtićke ustanove. Problem istraživanja je implementacija procedure prepoznavanja i identifikacije te podrške darovitoj djeci predškolske dobi, a s ciljem osiguravanja odgojno-obrazovnog okruženja koje omogućava cjeloviti razvoj djece s dvojnom posebnosti. Glavni doprinos ovog istraživanja je u proširenju teme o darovitosti i disharmoničnom razvoju. Stručnjaci koji rade s djecom nerijetko primjećuju nefleksibilnost sustava i traže dodatna znanja i načine kako bi unaprijedili svoje djelovanje neovisno o mogućnostima ustanove u kojoj rade. Na odgojiteljima i drugim stručnjacima koji izravno rade velika je odgovornost temeljena na razumijevanju da svako dijete zaslužuje odgovarajući pristup i program shodno svojim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija