Pregled bibliografske jedinice broj: 1144928
Upravljanje asortimanom trgovačke robe u maloprodaji
Upravljanje asortimanom trgovačke robe u maloprodaji, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1144928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje asortimanom trgovačke robe u
maloprodaji
(Assortment management in retailing)
Autori
Lovrić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
60
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
asortiman, preferencije, profitabilnost, vizualno pozicioniranje
(retail assortment, preferences, profitability, merchandising)
Sažetak
Asortiman robe je temeljni element koji određuje identitet i predmet poslovanja trgovinskog poduzeća. Sukladno tome, određivanje optimalnog asortimana je od velikog značaja za poduzeće. Pravilnim odabirom asortimana trgovinsko poduzeće utječe na svoju profitabilnost i lojalnost, a time i na stvaranje čvrstih odnosa s kupcima. Kroz rad su objašnjene temeljne postavke oblikovanja asortimana trgovačke robe te izgradnje njegove privlačnosti na tržištu. Vizualnim pozicioniranjem i uvođenjem trgovačke marke asortiman postaje konkurentniji i osigurava trgovinskom poduzeću jačanje pozicije na tržištu. Istraživanjem koje je provedeno za potrebe ovoga rada ispitane su preferencije i sklonosti kupaca prema različitim veličinama asortimana te njegovom vizualnom pozicioniranju u maloprodaji. Zaključeno je da se preferencije kupaca razlikuju ovisno o kategorijama robe kojima žele zadovoljiti svoje potrebe te da pozicioniranje robe uvelike utječe na njihovo kupovno ponašanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno
poslovanje